Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Angelica :o)

Vel, etter graviditetsnervene er det vel strengt tatt kvinner jeg ikke rører på et par måneder. :)

Kan vel med fordel vente litt da ja!

Man skulle heller tatt piller når man ville bli gravid! I stedet for å forhindre graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854

Som laguna sier:jeg tror jeg er litt paranoid jeg også-livredd for at noen skal kjenne meg igjen...;-) Kan umulig finnes så mange av oss....

Jeg har full forståelse for dager man helst vil putte i glemmeboken ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152396638' post='3201319]

Kan vel med fordel vente litt da ja!

Man skulle heller tatt piller når man ville bli gravid! I stedet for å forhindre graviditet.

Det skulle fantes p-piller for gutter også. Stoler ikke på kvinnfolk jeg ikke kjenner.

Men nå er det veldig lenge siden jeg har hatt sex med noen jeg ikke kjenner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

Hehe, det funker vel kanskje til og med bedre da, for da framstår du som skikkelig veloverveid. Men jeg personlig har aldri nerver til å vente så lenge, altså;-)

Jeg har nok ikke noe valg når det gjelder hvor lenge jeg venter mellom hver angstskapende kule.. Det er leeeenge siden jeg har hatt mulighet til å feste to dager på rad ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Det skulle fantes p-piller for gutter også. Stoler ikke på kvinnfolk jeg ikke kjenner.

Men nå er det veldig lenge siden jeg har hatt sex med noen jeg ikke kjenner. :)

Sex, hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152397232' post='3201328]

Sex, hva er det?

Jeg vet i hvert fall at det er som å sykle. Man glemmer det ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152397524' post='3201335]

*Sykle tur*

:P

Tja. Jeg har jo nye sykkesko og alt. Kanskje jeg skal sykle meg en tur. Hvor lang tid bruker man til deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Tja. Jeg har jo nye sykkesko og alt. Kanskje jeg skal sykle meg en tur. Hvor lang tid bruker man til deg? :)

Hvis vi møtes på halvveien så tar det vel ca en halvtime.

*Kaste seg på sykkelen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152398043' post='3201338]

Hvis vi møtes på halvveien så tar det vel ca en halvtime.

*Kaste seg på sykkelen*

Du sykler raskere enn meg, men det er en deal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

Herre-min-jesus, glad du ikke var min dame den kvelden og jeg er glad for at jeg ikke kjenner deg nå, hehe.

Du HAR driti på draget, skikkelig også, selv om jeg nå bare har hørt en brøkdel av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ja..Han er dritkjekk. Men SÆRLIG om jeg er full..Jeg har oppført meg tåpelig rundt mannen før jeg altså, men det er bare småplukk sammenlignet mede dette..;-P Det blir litt som forskjellen mellom å barbere seg og skjære av seg hue..;-)

Du har nok sjarmert han i senk etter dette,..*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Herre-min-jesus, glad du ikke var min dame den kvelden og jeg er glad for at jeg ikke kjenner deg nå, hehe.

Du HAR driti på draget, skikkelig også, selv om jeg nå bare har hørt en brøkdel av det:-)

I know..Heslig tildragelse..Huff! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du har nok sjarmert han i senk etter dette,..*lol*

Helt sikkert! Nå er han sikkert dypt forelsket i meg, og kan bare ikke vente til neste gang han treffer meg på bar! ;-P (bare at det gjør han ikke - jeg skal aldri mere ut og drikke meg full;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert! Nå er han sikkert dypt forelsket i meg, og kan bare ikke vente til neste gang han treffer meg på bar! ;-P (bare at det gjør han ikke - jeg skal aldri mere ut og drikke meg full;-))

Den der med aldri mer har jeg hørt mange, mange ganger, selv fra min egen munn, hehe.

Når det gjelder å drikke meg full har jeg faktisk holdt det jeg sa for mange år siden, orker faen meg ikke flere "dagen derpå". Jeg drikker, men i svært beskjedne mengder.

Dette var ikke bra Laguna, nesten så jeg synes det er ille å kjenne deg bare her på dol,..*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du får trøste deg med at det ble en god historie av det hele. En du og vennene dine kommer til å le av i lang tid fremover:-)

Du må selvsagt flytte og få deg anonymt telefonnummer. I mellomtiden kan det funke med mørk parykk og store solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Den der med aldri mer har jeg hørt mange, mange ganger, selv fra min egen munn, hehe.

Når det gjelder å drikke meg full har jeg faktisk holdt det jeg sa for mange år siden, orker faen meg ikke flere "dagen derpå". Jeg drikker, men i svært beskjedne mengder.

Dette var ikke bra Laguna, nesten så jeg synes det er ille å kjenne deg bare her på dol,..*lol*

Har også lært...og drikker meg heller aldri full.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...