Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152393790' post='3201242]

*Åpne en øl til SDD*

Får drøye den en uke. Da har jeg seriøse planer om å bli seriøst full. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

Urutinert. Fyren er åpenbart lykkelig med sin kjære, og da gjør man ikke en kvelds fyllevås verre ved å gå inn for å ødelegge et forhold.

Det kommer hun ingen vei med. Aller minst i forhold til hunken.

Tviler på at en hunk er lykkelig i et forhold med en dame som ser ut som en dude ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tviler på at en hunk er lykkelig i et forhold med en dame som ser ut som en dude ;)

Laguna skriver hun er nydelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tviler på at en hunk er lykkelig i et forhold med en dame som ser ut som en dude ;)

Hun har sikkert indre kvaliteter..;-P Som enkelte andre ser ut til å mangle totalt om dagen..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Får drøye den en uke. Da har jeg seriøse planer om å bli seriøst full. :)

Da gleder jeg meg til søndagen og du kommer på msn med fyllenervene dine! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Laguna skriver hun er nydelig. :)

Hm..Nei? Hun ser faktisk ut som en fyr altså..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152394040' post='3201249]

Da gleder jeg meg til søndagen og du kommer på msn med fyllenervene dine! Hihi

Vi får se da vettu. Har jeg skikkelige fyllenerver, altså fyllenerver og ikke bare kjipe tanker om urutinert oppførsel, klarer jeg ikke å skrive noe på dol eller msn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hm..Nei? Hun ser faktisk ut som en fyr altså..;-)

Åja. Det var kanskje en annen som var en babe?

Når jeg leser denne tråden forstår jeg hvorfor dere bruker så jævla lang tid foran speilet. Det er frykten for andre kvinner som er problemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Vi får se da vettu. Har jeg skikkelige fyllenerver, altså fyllenerver og ikke bare kjipe tanker om urutinert oppførsel, klarer jeg ikke å skrive noe på dol eller msn. :)

He he..Ender vel med at det er jeg som sitter å syter til deg, tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152394310' post='3201256]

He he..Ender vel med at det er jeg som sitter å syter til deg, tenker jeg :P

Ja, jeg vil tro det, men jeg skal forsøke så godt jeg kan å være så uanstendig som mulig, prøve meg på opptatte kvinner og strippe en aldri så liten smule, sånn for gi meg en skikkelig sytegrunn. :)

Eller ... prøve meg på opptatte kvinner. Det er år siden jeg fikk fyllenerver av det. Faen. Det er jo kun opptatte kvinner jeg prøver meg på ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Vi får se da vettu. Har jeg skikkelige fyllenerver, altså fyllenerver og ikke bare kjipe tanker om urutinert oppførsel, klarer jeg ikke å skrive noe på dol eller msn. :)

Men du? Siden jeg også driver og tøffer meg og legger dolere inn på msn..Vil du leke med meg på messenger også? Det hadde vært kjekt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Ja, jeg vil tro det, men jeg skal forsøke så godt jeg kan å være så uanstendig som mulig, prøve meg på opptatte kvinner og strippe en aldri så liten smule, sånn for gi meg en skikkelig sytegrunn. :)

Eller ... prøve meg på opptatte kvinner. Det er år siden jeg fikk fyllenerver av det. Faen. Det er jo kun opptatte kvinner jeg prøver meg på ... :)

Glem ikke å kline med eksen til en du ikke liker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men du? Siden jeg også driver og tøffer meg og legger dolere inn på msn..Vil du leke med meg på messenger også? Det hadde vært kjekt! :-)

Ja, men jeg vet ikke adressen din.

Ligger den i msn-tråden?

Hvis ikke kan du få den av Alana eller en eller annen som har meg på lista si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sikkert indre kvaliteter..;-P Som enkelte andre ser ut til å mangle totalt om dagen..;-P

Alle ordentlige mennesker har behov for å være litt uordentlige i ny og ne :)

Så lenge ikke drama-queen er noe som gjentar seg veldig ofte, da.

Men nå hørtes det jo ut som du gjorde det på en artig måte. Har sett værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152394504' post='3201259]

Glem ikke å kline med eksen til en du ikke liker ;)

Jeg pleier å gå lenger enn som så. Hva med å feie over dama til en jeg ikke liker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jeg pleier å gå lenger enn som så. Hva med å feie over dama til en jeg ikke liker? :)

JA! Lurt. At jeg ikke tenkte på det i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Åja. Det var kanskje en annen som var en babe?

Når jeg leser denne tråden forstår jeg hvorfor dere bruker så jævla lang tid foran speilet. Det er frykten for andre kvinner som er problemet. :)

Hmm..Det er mange som kan ha vært en babe..Men jeg kan ikke huske å skrevet om noen i det siste..;-)

Jeg ble ganske sjokka når jeg så henne for hun var IKKE fin..For han dritfin, og de pleier jo ofte å ha fine damer(Det trodde jeg hun var, men jeg var ikke 100% sikker på hvem det egentlig ar før i går;-))

Hun har sikikert indre kvaliteter! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152394671' post='3201267]

JA! Lurt. At jeg ikke tenkte på det i går...

Men jeg har aldri gjort noe sånt. Kun med damer med typer jeg ikke kjenner og som jeg har blitt fortalt er rasshøl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ja, men jeg vet ikke adressen din.

Ligger den i msn-tråden?

Hvis ikke kan du få den av Alana eller en eller annen som har meg på lista si. :)

Kult! Da får jeg sikkert den av noen..Jeg kan ikke legge ut min, for den inneholder navnet mitt og sånn..;-)Men jeg har peach, hare og glimtipper der, så har du noen av dem på msn kan jo du få min adresse derfra også.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Men jeg har aldri gjort noe sånt. Kun med damer med typer jeg ikke kjenner og som jeg har blitt fortalt er rasshøl. :)

Hvem er rasshølet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...