Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Angelica :o)

Så skulle jeg i det minste ønske det var sånn at jeg snøvla sånn at folk ikke forsto hva jeg sa, eller sovna..Men nei da..Jeg virker klokkeklar..Det er bare det jeg gjør og faktisk sier som vslører promillene..Så jeg får sitte vel og lenge og drite meg ut. Jeg får alltid kjøpe mere å drikke, når jeg overhodet ikke skulle fått! :-I

Den er litt kjip (iallfall i dette tilfellet) =)

Jeg vet ikke hvordan jeg er, jeg husker aldri hva som har skjedd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Du kommer over det-stol på meg:-)

Siste fest for min del resulterte i at jeg ikke har drukket på 1/2 år ....jeg var sågar inne på tanken å flytte fra stedet med mann og barn og hele pakka*rødme*.

Men jeg kom over det og har nå nedtelling til neste utskeielse som er om 3 uker :-)

Hey!;-) Hva gjorde du? Spennnde!

Håper jeg kommer over det, det gjør jeg sikkert, men nå gremmes jeg bare verre, og måtte ha store, mørke solbriller når jeg gikk ut etter røyk i sted (for da kjenner ikke folk meg igjen..neida! ;-))

Lykke til med neste fest da! Den blir sikkert bra! Og jeg er imponert over hvor lenge du avsto..Det var saftige saker da, forstår jeg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare skylde på at Merkur nettopp gikk i retrograd og da kan slike ting skje. Bare søk på "mercury retrograde" så finner du litt mer om forklaringa du kan servere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Hey!;-) Hva gjorde du? Spennnde!

Håper jeg kommer over det, det gjør jeg sikkert, men nå gremmes jeg bare verre, og måtte ha store, mørke solbriller når jeg gikk ut etter røyk i sted (for da kjenner ikke folk meg igjen..neida! ;-))

Lykke til med neste fest da! Den blir sikkert bra! Og jeg er imponert over hvor lenge du avsto..Det var saftige saker da, forstår jeg? ;-)

*rødme* ja det var saftige saker ja.....jeg har fortrengt det og må for all del unngå å rippe opp igjen i det....ellers henger neste fest i en tynn tråd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

*rødme* ja det var saftige saker ja.....jeg har fortrengt det og må for all del unngå å rippe opp igjen i det....ellers henger neste fest i en tynn tråd.....

Herreguuuud, nå MÅ du jo bare si hva som skjedde! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

*rødme* ja det var saftige saker ja.....jeg har fortrengt det og må for all del unngå å rippe opp igjen i det....ellers henger neste fest i en tynn tråd.....

Fortell fortell! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Ajaj! :-D Hørtes ut som mat for fyllenerven det også ja..Men faen altså, mase på opptatte menn.(Det vet jeg forresten GODT at han er, og si at dama hans ser ut som en fyr i kjole..Og..Jeg var bare for grim)

Men det er selvsagt alltid fint for sjelen å høre at andre HELLER ikke kan oppføre seg, når en har oppført seg dårlig selv.

:-)

Til mitt forsvar må det sies at jeg var mye yngre da jeg dreit meg ut. :P

Men du: Denne strippinga du snakker om? Hvor omfattende var den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

OI!

*gleder meg til å lese resten av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Til mitt forsvar må det sies at jeg var mye yngre da jeg dreit meg ut. :P

Men du: Denne strippinga du snakker om? Hvor omfattende var den? :)

Den var etterpå..Jeg vet jeg var naken på et punkt, men det var på nachspiel..;-P Egentlig ikke et alvorligste punktet, jeg er glad i være full og naken, been there done that..;-P Det som knuser meg MEST er skittkastingen og dårlig oppsjekkingsforsøk og at jeg gjemte meg på dass for en annen fyr som så meg hele tiden. Løy og, på telefonen, fastslo at jeg var et annet sted, mens han så både meg og venninna mi, og store deler av telefonkasteepisoden.

Tenk at jeg sa at damen hans så ut som en fyr. For selvfølgelig å påpeke alle mine feminine fortreffeligheter like etterpå, herregud! ( Men jeg TROR ikke jeg viste frem noen av dem..da.;-P)

Så naken er bare en tilleggsparagraf..Naken er ofte gøy. Sutring og psychobitch oppførsel er det verre med..Jeg prøvde å PRESSE fyren både til å ta meg (med hjem) og til å ta meg med ut en annen gang. Jeezes.

Og, ja. Jeg er pokker meg 32! Huffehuff!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Å stikke av er iallefall feigt. Send sms med beklagelse du.

Lykke til..

Takk! :-)Det ber sendt ut sms nå, men jeg får ikke svar fra sentrale personer i dette dramaet. Jeg er nok IKKE tilgitt..:-I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

OI!

*gleder meg til å lese resten av tråden*

Det er OJ ja..;-P Fy flaten, også så mange som så meg, og hørte meg..:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du får bare skylde på at Merkur nettopp gikk i retrograd og da kan slike ting skje. Bare søk på "mercury retrograde" så finner du litt mer om forklaringa du kan servere. :)

Aha! Der har jeg noe å skylde på! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tootsieroll1365380854

*fnis*

Det er verre en plaststolkasting og spying i seng, dette her. ;)

Myyyyye verre.... Og veldig underholdende å lese om ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

Det er OJ ja..;-P Fy flaten, også så mange som så meg, og hørte meg..:-o

sorry...klarer ikke...må slutte...vondt... i...magen...!

Haaahahahahaha!!!

Føler virkelig med deg! Og takk, Laguna, for at du får ALLE de gangene jeg har hatt fylleangst til å virke som søt kløe. Skal prøve å tenke på deg når jeg kjenner grensa for hva som bør inntas av alkohyler nærmer seg nådd, nå da jeg skal på en ukes fest...

;O) Igjen, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å drekka seg dritings påfølgende kveld og å gjøre det samma på nytt igjen! Bare for å understreke at du faktisk handla gjennomtenkt og veloverveid. Det er et godt gammalt musikertriks;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

sorry...klarer ikke...må slutte...vondt... i...magen...!

Haaahahahahaha!!!

Føler virkelig med deg! Og takk, Laguna, for at du får ALLE de gangene jeg har hatt fylleangst til å virke som søt kløe. Skal prøve å tenke på deg når jeg kjenner grensa for hva som bør inntas av alkohyler nærmer seg nådd, nå da jeg skal på en ukes fest...

;O) Igjen, takk.

Bare hyggelig..;-P Det er jo i det minste bra at jeg underholder mine meddolere da..;-)

Jeg PLEIER ikke å bli så tulling da, men innimellom er det tydeligvis ikke noen bunn i helvete..Jeg tråkker meg bare så dypt uttpå..At en egentlig bare burde flytte! ;-P

Jeg tør aldri, aldri aldri å møte han duden, dama hans eller noen av de som var på den baren igje, utenom mine egne personlige venner, som tross alt vet at jeg ikke er helt mongo sånn til daglig..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fridalida

Åh, jeg har lest hele tråden, og dette er jo bare fantastisk :)

Han fyren du la deg etter, var det den samme som han du ikke klarer å la være å flørte med, enda han har dame og egentlig ikke er noe særlig å samle på?

I så fall er det jo en slags forklaring....

Skjønner at du har en dårlig dag, men det går over. Og det kommer ikke til å ta så veldig lang tid, heller.

Du er fornøyelig, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

Hm, for meg hørtes det helt berettiget ut.

Han kan neppe være særlig til mann for ikke bli sjarmert av det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det beste er å drekka seg dritings påfølgende kveld og å gjøre det samma på nytt igjen! Bare for å understreke at du faktisk handla gjennomtenkt og veloverveid. Det er et godt gammalt musikertriks;-)

Hehehe..Det skulle tatt seg ut!;-P

Jeg tør aldri å møte enkelte av de impliserte igjen, verken full eller edru, tror jeg. For så full som jeg var i går, det skal jeg ikke bli om igjen på ritig lenge. Dessuten hadde jeg sikkert fått bank av hu dama om jeg dro samme stuntet opp igjen...Ikke bare så hun faktisk veldig ut som en fyr, hun var svær som en også, og kunne hamla opp med meg med ei hånd på ryggen, om hun hadde fokusert bedre på hva jeg egentlig dreiv på med..;-)

Jesus som jeg tabba meg ut.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...