Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Hm, for meg hørtes det helt berettiget ut.

Han kan neppe være særlig til mann for ikke bli sjarmert av det der :)

Vel, takker!:-) Men tenk, han ble nok ikke særlig sjarmert altså..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854

Det beste er å drekka seg dritings påfølgende kveld og å gjøre det samma på nytt igjen! Bare for å understreke at du faktisk handla gjennomtenkt og veloverveid. Det er et godt gammalt musikertriks;-)

lol! Det knepet skal jeg huske.

Før ovrig kan det vel hende at jeg har benyttet meg av det et par ganger, da med noen ukers mellomrom.. Har det noe å si på effekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

Vel, takker!:-) Men tenk, han ble nok ikke særlig sjarmert altså..;-P

Joda, visst ble han sjarmert, men han kunne jo ikke vise det når "typen" hans var der.

Du skal bare se han snart innser at det er deg han burde ta ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Åh, jeg har lest hele tråden, og dette er jo bare fantastisk :)

Han fyren du la deg etter, var det den samme som han du ikke klarer å la være å flørte med, enda han har dame og egentlig ikke er noe særlig å samle på?

I så fall er det jo en slags forklaring....

Skjønner at du har en dårlig dag, men det går over. Og det kommer ikke til å ta så veldig lang tid, heller.

Du er fornøyelig, i alle fall :)

Jupp..same shit..ikke bra! ;-P

Jeg kan fortsatt knapt tro hva jeg vet jeg har gjort, men begynner å føle meg litt bedre. Jeg har faktisk fått både vennetrøst og masse doltrøst, selvom jeg har oppført meg helt mongo..Det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

*rødme* ja det var saftige saker ja.....jeg har fortrengt det og må for all del unngå å rippe opp igjen i det....ellers henger neste fest i en tynn tråd.....

Hallooo!! Vi forgår i spenning her!

Jeg vil tro det er veldig lurt å rippe litt opp i det, slik at du har det friskt i minne til neste fest. Da slipper du at det gjentar seg.

Fortell nå Tante Tootsie hva som skjedde ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, takker!:-) Men tenk, han ble nok ikke særlig sjarmert altså..;-P

Da var han ikke særlig til dude :)

En kompis av meg gjorde faktisk noe tilsvarende en gang, og lånte kjæresten til en eller annen kis. Kompisen dytta han vekk når gutten begynte å murre.

Tror nok DET paret hadde det gøy neste dag :)

Skit au, er det så farlig, da ? Selvfølgelig litt kjedeligere om det er noen du kjenner godt, da kan du regne med å ikke bli invitert neste gang det er fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, takker!:-) Men tenk, han ble nok ikke særlig sjarmert altså..;-P

Men altså, syns du fyren er en hunk, eller var det bare et påfunn der og da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men altså, syns du fyren er en hunk, eller var det bare et påfunn der og da ?

Jeg synes det ja..Han er dritkjekk. Men SÆRLIG om jeg er full..Jeg har oppført meg tåpelig rundt mannen før jeg altså, men det er bare småplukk sammenlignet mede dette..;-P Det blir litt som forskjellen mellom å barbere seg og skjære av seg hue..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ja..Han er dritkjekk. Men SÆRLIG om jeg er full..Jeg har oppført meg tåpelig rundt mannen før jeg altså, men det er bare småplukk sammenlignet mede dette..;-P Det blir litt som forskjellen mellom å barbere seg og skjære av seg hue..;-)

Da syns jeg faktisk det mest gutsyet er å si det til han, ordentlig.

'Du, jeg var drita og det kom litt dårlig ut, men jeg mente det jeg sa om at du bør ditche dama og se om vi kan få noe til sammen'.

Helt fair.

Det blir riktignok fort en vinn eller forsvinn situasjon ut av det, men noen sånne må man ta i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Den var etterpå..Jeg vet jeg var naken på et punkt, men det var på nachspiel..;-P Egentlig ikke et alvorligste punktet, jeg er glad i være full og naken, been there done that..;-P Det som knuser meg MEST er skittkastingen og dårlig oppsjekkingsforsøk og at jeg gjemte meg på dass for en annen fyr som så meg hele tiden. Løy og, på telefonen, fastslo at jeg var et annet sted, mens han så både meg og venninna mi, og store deler av telefonkasteepisoden.

Tenk at jeg sa at damen hans så ut som en fyr. For selvfølgelig å påpeke alle mine feminine fortreffeligheter like etterpå, herregud! ( Men jeg TROR ikke jeg viste frem noen av dem..da.;-P)

Så naken er bare en tilleggsparagraf..Naken er ofte gøy. Sutring og psychobitch oppførsel er det verre med..Jeg prøvde å PRESSE fyren både til å ta meg (med hjem) og til å ta meg med ut en annen gang. Jeezes.

Og, ja. Jeg er pokker meg 32! Huffehuff!

:-)

Hehe, jaja, livet går uansett videre, og du er, som sagt, ikke den første som har driti deg ut når det er lummert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaja, livet går uansett videre, og du er, som sagt, ikke den første som har driti deg ut når det er lummert. :)

Det det står mest respekt av er folk som driter seg ut og ordner opp i det. En veninne av meg fra asker måtte alltid ordne opp etter typen hennes som pleide skalle ned folk i drammen etter noen øl.

Ordne erstatning, rens av klær, be om unnskyldning og slikt.

Det er pysete, det. Og ganske teit av hu å gidde det der i et par år :)

Men i Lagunas tilfelle er jeg helt overbevist om at det eneste rette er å forsette operasjon 'grab the hunk' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

*auau* samvittingheten pines litt, skjønner jeg :P

Hva i alle dager hadde du hatt i deg?? Hehe, lite taktfullt av en dame i din stilling ;o)

Jaja, om 100 år er allting glemt *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Da syns jeg faktisk det mest gutsyet er å si det til han, ordentlig.

'Du, jeg var drita og det kom litt dårlig ut, men jeg mente det jeg sa om at du bør ditche dama og se om vi kan få noe til sammen'.

Helt fair.

Det blir riktignok fort en vinn eller forsvinn situasjon ut av det, men noen sånne må man ta i ny og ne :)

Jeg tror han nå har fått det klinkende klart med seg ha jeg synes om både han og hva han burde gjøre med dama si..;-P

Og det er forsvinn, helt klart. Dessuten vil jeg ikke fucke opp noe for ham, jeg tror han er glad i henne, og jeg kjenner am ikke, dsynes bare han er sånn muskelkjekk liksom..Så jeg vil ikke ødelegge noe for ham, selvom jeg ville det i går..;-P Det er plenty med fisk i havet, o jeg synes det er litt dårlig karma og legge seg etter opptatte menn. Men hunk, oh yeah, baby. Så hvorfor dama hans ser ut som en dude i kjole kan en bare spørre seg om..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lol! Det knepet skal jeg huske.

Før ovrig kan det vel hende at jeg har benyttet meg av det et par ganger, da med noen ukers mellomrom.. Har det noe å si på effekten?

Hehe, det funker vel kanskje til og med bedre da, for da framstår du som skikkelig veloverveid. Men jeg personlig har aldri nerver til å vente så lenge, altså;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

*auau* samvittingheten pines litt, skjønner jeg :P

Hva i alle dager hadde du hatt i deg?? Hehe, lite taktfullt av en dame i din stilling ;o)

Jaja, om 100 år er allting glemt *s*

Eller som kompisen min sier : on the positive note, soon we`re all be dead, and none of this will mather ny more! ;-)

Jepp, jeg har vondt i min syndige sjel i dag ja. Auau!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..Det skulle tatt seg ut!;-P

Jeg tør aldri å møte enkelte av de impliserte igjen, verken full eller edru, tror jeg. For så full som jeg var i går, det skal jeg ikke bli om igjen på ritig lenge. Dessuten hadde jeg sikkert fått bank av hu dama om jeg dro samme stuntet opp igjen...Ikke bare så hun faktisk veldig ut som en fyr, hun var svær som en også, og kunne hamla opp med meg med ei hånd på ryggen, om hun hadde fokusert bedre på hva jeg egentlig dreiv på med..;-)

Jesus som jeg tabba meg ut.

:-)

Du burde, altså! Funker alltid;-)

Fyllenerver er morsomt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe, jaja, livet går uansett videre, og du er, som sagt, ikke den første som har driti deg ut når det er lummert. :)

Jeg husket det med lummert i brannslokkings smsene:-) Det var nok lurt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han nå har fått det klinkende klart med seg ha jeg synes om både han og hva han burde gjøre med dama si..;-P

Og det er forsvinn, helt klart. Dessuten vil jeg ikke fucke opp noe for ham, jeg tror han er glad i henne, og jeg kjenner am ikke, dsynes bare han er sånn muskelkjekk liksom..Så jeg vil ikke ødelegge noe for ham, selvom jeg ville det i går..;-P Det er plenty med fisk i havet, o jeg synes det er litt dårlig karma og legge seg etter opptatte menn. Men hunk, oh yeah, baby. Så hvorfor dama hans ser ut som en dude i kjole kan en bare spørre seg om..;-)

Trust me, at du går bananas i fylla er ikke en klinkende klar beskjed om hva du vil :)

Men saken stiller seg anderledes om du bare ser på han som småsnax for en kveld.

Lege se etter en optatt man gir dårloig karma ? hm. Nah. Egentlig ikke. Mange par bare venter på at den ene skal finne seg en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Eller som kompisen min sier : on the positive note, soon we`re all be dead, and none of this will mather ny more! ;-)

Jepp, jeg har vondt i min syndige sjel i dag ja. Auau!

:-)

Men du er så god til å gjenfortelle, at dette nesten virker lystig ;o)

Du er tydeligvis god til å underholde i RL også. Det er sikkert sjeldent kjedelig når du er med på fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du burde, altså! Funker alltid;-)

Fyllenerver er morsomt! :-D

Du kan få noen av mine og virkelig ha det ball! :-D

Jeg deler GJERNE! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...