Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Hjelper det en klem og en klapp på skuldra? Når du sitter på gyngestolen på gamlehjemmet har du iallefall noe å se tilbake på. Det er ikke sikkert det hadde vært en like innholdsrik minnebok dersom du hadde levd livet annerledes.

Ja takk, det hjelper:-)

Joda og sånn i prinsippet er jeg for å ha minner og leve livet litt, men gårsdagen hadde jeg mere enn gjern strøket om jeg hadde kunnet..;-p Det var en ydmykende affære!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Men det er best å leve in denial, har jeg funnet ut. :)

Jeg får prøve jeg også..;-P Nå tøffet jeg meg forørig VELDIG opp, fant nummeret til den det dreide seg mest om og sendte superflat melding, men jeg får ikke noe svar og er neppe tilgitt..:-I

Ojojoj, så vondt jeg har i sjelen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tror jeg ville sendt beklagende melding til de impliserte, sånn for å få saken ut av verden ;-)

Det kan jo hende vennene dine syntes hele greia var ganske så morsomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg tror jeg ville sendt beklagende melding til de impliserte, sånn for å få saken ut av verden ;-)

Det kan jo hende vennene dine syntes hele greia var ganske så morsomt :-)

Det er gjort! :-o Jeg tøffet meg opp og sendte dette århundres flateste melding.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er gjort! :-o Jeg tøffet meg opp og sendte dette århundres flateste melding.

:-)

Så nå føler du deg myyyye bedre, ikke sant? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg tør ikke skrive hva det dreier seg om i all sin grimme prakt, je er paranoid i tillegg og redd impliserte skal kunne kjenne meg igjen..;-P

Men ingridienser er: furting, drama, hemmeligheter som lekker, anlegging på menn jeg ikke har noe med å legge an på, grovt selvskryt, fylleringing, og kasting av mobil i søpla i alles påsyn. Sånn rent blandt annet.:-o

Jeg skammer meg i hjel, og kan aldri mere gå ut, trist men sant..;-P

Vi har alle gjort fullstendig idiotiske ting i fylla, og dagen derpå føles det som om verden skal rase sammen. Men du har vært ute en vinternatt før og vet det blir bedre og bedre for hver eneste dag. Snart ler dere av det alle sammen.

De du var sammen med i går: De har også gjort idiotiske ting, ikke sant? De fleste av oss har det. Det gikk over for dem og det går over for deg - som det helt sikkert har gjort etter tidligere seanser. Det føles bare ikke sånn nå.

Vel, det går over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda.. Men altså, dere fant henne vel igjen? ;-)

Vi får sitte inne og dole og trøstespise og sånn vi da, og finne trøst i fellesskjebne som innesittere? ;-)

Får holde deg med selskap en stund jeg....

Skulle (endelig) få besøk av kjæresten min i kveld, men nå ligger han på sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Jeg tør ikke skrive hva det dreier seg om i all sin grimme prakt, je er paranoid i tillegg og redd impliserte skal kunne kjenne meg igjen..;-P

Men ingridienser er: furting, drama, hemmeligheter som lekker, anlegging på menn jeg ikke har noe med å legge an på, grovt selvskryt, fylleringing, og kasting av mobil i søpla i alles påsyn. Sånn rent blandt annet.:-o

Jeg skammer meg i hjel, og kan aldri mere gå ut, trist men sant..;-P

Herlig!!!! Jeg elsker å høre om andres dagen derpå lidelser;-) Trøst deg med at om 100 år er allting glemt-det har de sagt til meg;-).

Og ikke minst er det noen av dine venner eller bekjente som syns at du gikk så langt over streken at de oppfører seg som noen dritter etterpå-ja da er de faktisk ikke noe å samle på.Punktum!!

Alle har noe på tabbekvoten sin.Noen mer,andre mindre....hehe.Du får ligge lavt i terrenget en stund-så roer det seg nok ned skal du se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Tro du meg jeg har driti på draget..:-o Det handler om å si ting som burde være hemmelig, det dreier seg om å furte, kaste mobiltelefonen sin i søpla i offntlighet, det handler om å legge an på fyrer på det mest uanstendige, det handler om å fylleringe..Og selvfølgelig litt fyllesrtipping..;-P

Oh ja, jeg siktet seriøst mot stjernene her! :-o

*med skalle & sjelebank*

Dette blir bedre og bedre:-) Fantastisk!!! AT det finnes flere jenter der ute som kan fyllestrippe??? Herlig!!! Min dypeste medfølelse til deg idag laguna-hihi...Nok en gang-anbefaler jeg deg å ligge lavt i terrenget en stund.Dropp de neste festene eller vær edru ihvertfall.Da kommer de andre til å være mer opptatt av hvorfor du ikke drikker enn til å henge seg opp i hva du gjorde på siste fest.(forhåpentligvis;-)

Jeg synes synd på deg-men jeg må innrømme at jeg koser meg litt også når jeg får høre om andres sine fylletabber-det demper mine egne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Får holde deg med selskap en stund jeg....

Skulle (endelig) få besøk av kjæresten min i kveld, men nå ligger han på sykehuset...

Oi.. går det bra med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Dette blir bedre og bedre:-) Fantastisk!!! AT det finnes flere jenter der ute som kan fyllestrippe??? Herlig!!! Min dypeste medfølelse til deg idag laguna-hihi...Nok en gang-anbefaler jeg deg å ligge lavt i terrenget en stund.Dropp de neste festene eller vær edru ihvertfall.Da kommer de andre til å være mer opptatt av hvorfor du ikke drikker enn til å henge seg opp i hva du gjorde på siste fest.(forhåpentligvis;-)

Jeg synes synd på deg-men jeg må innrømme at jeg koser meg litt også når jeg får høre om andres sine fylletabber-det demper mine egne;-)

"Jeg synes synd på deg-men jeg må innrømme at jeg koser meg litt også når jeg får høre om andres sine fylletabber-det demper mine egne;-)"

He he..støtter den der! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152379536' post='3200911]

Oi.. går det bra med han?

Vet ikke. Han har trolig fått en solid hjernerystelse... Sitter å venter på telefon nå... jaja, det var den ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Vet ikke. Han har trolig fått en solid hjernerystelse... Sitter å venter på telefon nå... jaja, det var den ferien...

Uff :/

God bedring.

Og gratulerer med kjæreste...(?)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152380025' post='3200915]

Uff :/

God bedring.

Og gratulerer med kjæreste...(?)

:)

takk takk! Blir vel en lang kjøretur på meg istedenfor nå.. du får kose deg hjemme i kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Jeg har lest tråden, men du holder tilbake for mange detaljer. Akkurat det er litt skammelig, laguna, for du er så søkkegode til å gjenfortelle tabber og komiske situasjoner..!

Råd: Ta deg 5 stive rette-opp drinker, og fortell hva som skjedde ;o) *en smule nysgjerrig på de pinlige detaljene*

Kanskje du vil ha mail-adressen min, siden jeg ønsker å høre hele smæla? Jeg er tilbøyelig til å høre på grove detaljer, trøste og komme med gode råd. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

takk takk! Blir vel en lang kjøretur på meg istedenfor nå.. du får kose deg hjemme i kveld da :)

Takk..god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har lest tråden, men du holder tilbake for mange detaljer. Akkurat det er litt skammelig, laguna, for du er så søkkegode til å gjenfortelle tabber og komiske situasjoner..!

Råd: Ta deg 5 stive rette-opp drinker, og fortell hva som skjedde ;o) *en smule nysgjerrig på de pinlige detaljene*

Kanskje du vil ha mail-adressen min, siden jeg ønsker å høre hele smæla? Jeg er tilbøyelig til å høre på grove detaljer, trøste og komme med gode råd. *s*

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Vi har alle gjort fullstendig idiotiske ting i fylla, og dagen derpå føles det som om verden skal rase sammen. Men du har vært ute en vinternatt før og vet det blir bedre og bedre for hver eneste dag. Snart ler dere av det alle sammen.

De du var sammen med i går: De har også gjort idiotiske ting, ikke sant? De fleste av oss har det. Det gikk over for dem og det går over for deg - som det helt sikkert har gjort etter tidligere seanser. Det føles bare ikke sånn nå.

Vel, det går over! :)

Takk for trøst! :-) Men det var, selv til meg å være, styggedom...Og jeg tror det blir husket:-o Jeg får bare være SUPER de neste to årene, spandere runder og holdse meg til farriss sjøl..;-p

De jeg trakkaserte grovest er forøvrig bare halvbekjente, og det er litt kjipt, de tror sikkert jeg er loco hele tiden..Og de vet ansiktet mitt, navnet mitt og sånne ting..Jeg tror jeg har skrevet meg inn i boka deres som locolady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Dette blir bedre og bedre:-) Fantastisk!!! AT det finnes flere jenter der ute som kan fyllestrippe??? Herlig!!! Min dypeste medfølelse til deg idag laguna-hihi...Nok en gang-anbefaler jeg deg å ligge lavt i terrenget en stund.Dropp de neste festene eller vær edru ihvertfall.Da kommer de andre til å være mer opptatt av hvorfor du ikke drikker enn til å henge seg opp i hva du gjorde på siste fest.(forhåpentligvis;-)

Jeg synes synd på deg-men jeg må innrømme at jeg koser meg litt også når jeg får høre om andres sine fylletabber-det demper mine egne;-)

Andres fylletabber er fin-fine saker..Mine egne..Å herregud! ;-P

Men denne var grov altså, jeg var jo helt på lokern jo..Så flaut. Fyllestripping er jeg god på, men nå var ALT bare noe sykt over kanten!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Takk for trøst! :-) Men det var, selv til meg å være, styggedom...Og jeg tror det blir husket:-o Jeg får bare være SUPER de neste to årene, spandere runder og holdse meg til farriss sjøl..;-p

De jeg trakkaserte grovest er forøvrig bare halvbekjente, og det er litt kjipt, de tror sikkert jeg er loco hele tiden..Og de vet ansiktet mitt, navnet mitt og sånne ting..Jeg tror jeg har skrevet meg inn i boka deres som locolady.

Neida. Er du klar over hvor varmt det var i går? Det var lummert som faen. Det er klart man gjør dumme ting. Selv den beste kan klikke på dager som i går, og det til og med uten alkohol.

Du var (vil jeg tro) dritings, og psykovarme kombinert med øl kan gjøre noen og enhver ustabil.

Det var lummert i går, og er det lummert blir man lumsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...