Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Har også lært...og drikker meg heller aldri full.

;-)

Det er bra:-) Jeg orker ikke det lenger, orker ikke å ødelegge en hel dag på grunn av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg påstår jo slett ikke at folk som ikke er så pene MÅ være hyggelige..;-) Mennoe må hun jo ha siden han liker henne, og har valgt å bli kjæreste med henne, ut av sikkert manmge som kunn tenke seg ham?

Dont know.

Men jeg legger meg lavt jeg..Jeg tror faktisk ikke han finner MEG særlig sjarmerende etter i går. Selvom jeg vet han synes jeg er søt å se på..Det hjelper liksom ikke når man oppfører seg så mongo! ;-)

Har det falt deg inn at _han_ synes hun er pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro du meg jeg har driti på draget..:-o Det handler om å si ting som burde være hemmelig, det dreier seg om å furte, kaste mobiltelefonen sin i søpla i offntlighet, det handler om å legge an på fyrer på det mest uanstendige, det handler om å fylleringe..Og selvfølgelig litt fyllesrtipping..;-P

Oh ja, jeg siktet seriøst mot stjernene her! :-o

*med skalle & sjelebank*

Du vet hva jeg har skrevet her inne før, du angrer ikke på det du har gjort men det du ikke har gjort.

Folk glemmer eller i det minste blir det en morsom historie om 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva jeg har skrevet her inne før, du angrer ikke på det du har gjort men det du ikke har gjort.

Folk glemmer eller i det minste blir det en morsom historie om 10 år.

Enkelte av oss angrer også på ting vi har gjort... Det positive ved det er at det forhindrer repetisjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know..Heslig tildragelse..Huff! :-o

Skal vi snart gå ut å ta en pils, hihi, men kanskje helst ikke på et visst sted :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte av oss angrer også på ting vi har gjort... Det positive ved det er at det forhindrer repetisjon:-)

Hihi, vi klarer ikke alltid å følge den smale sti, det hender det skjærer både i øst og vest.

Joda, jeg andrer på ting jeg har gjort jeg også, men ikke slike ting.

Forresten har han fyren laguna snakker om vært ufin med meg et bar ganger så jeg kniser og ler når jeg leser denne historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Skal vi snart gå ut å ta en pils, hihi, men kanskje helst ikke på et visst sted :o)

Det får vi gjøre! :-) Jeg skal holde hodet lavt rundt enkelte områder, men har nok lyst på en pils ett eller nnet sted snart! :-)

Reiser til USA i løpet av denne uka, så det må bli i august engang..Hjemme sånn rundt 5ish.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Den der med aldri mer har jeg hørt mange, mange ganger, selv fra min egen munn, hehe.

Når det gjelder å drikke meg full har jeg faktisk holdt det jeg sa for mange år siden, orker faen meg ikke flere "dagen derpå". Jeg drikker, men i svært beskjedne mengder.

Dette var ikke bra Laguna, nesten så jeg synes det er ille å kjenne deg bare her på dol,..*lol*

Takk skarru ha gitt! ;-) Men det var drøye saker, jupp! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vi gjøre! :-) Jeg skal holde hodet lavt rundt enkelte områder, men har nok lyst på en pils ett eller nnet sted snart! :-)

Reiser til USA i løpet av denne uka, så det må bli i august engang..Hjemme sånn rundt 5ish.

:-)

Jeg blir overrasket hver gang jeg ser at du er her inne for jeg tror du har reist hele tida.

Hm, skal alle reise bort? Jeg føler meg helt ensom igjen her på løkka jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Har det falt deg inn at _han_ synes hun er pen?

Jooo..Det er mulig det altså, men er det ikke litt i grnn objektivitet rundt sånne ting? Jeg har vært sammen med en fyr jeg ærlig talt så at ikke var noe særlig pen, men han var så bra og jeg var så forelsket i ham at jeg synes han ble det i mine øyne..Men jeg visste et sted inni meg, at objektivt sett, var han nok ikke spesielt kjekk å se på.

Og uansett..pen eller ikke..han digger nok dama si, og det er jo flott og fint..(når jeg da altså ikke er full) og jeg tviler seriøst på at jeg var all that sjøl helller der jeg sto og var uanstendig og trampet med foten og ville ha viljen min med ham..;-P

Og dessuten. Utseende er vel et noe tynt grunnlag og tufte et forhold på, og det sier vel i grunn bare fine ting om ham at han ikke nødvendigvis går for ei kjempe flott ei, selvom han sikkert kunne fått flere.

Og til sist..Jeg tror ike jeg er noe sånn guds sjuende underverk selv heller altså..;-p Bare når jeg er dritings..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg blir overrasket hver gang jeg ser at du er her inne for jeg tror du har reist hele tida.

Hm, skal alle reise bort? Jeg føler meg helt ensom igjen her på løkka jeg :o)

Jeg har knota med billetten min, derfor..;-) Alene blir du nok neppe, selvom jeg ser på gata at det tynnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knota med billetten min, derfor..;-) Alene blir du nok neppe, selvom jeg ser på gata at det tynnes.

Jeg var ute en liten tur i går kveld og det var ikke så verst med folk da.

Men det var ikke noe ok utetur, jeg følte meg som ja, jeg vet ikke hva, en kuriositet kanskje? Tydelig mange utenifra i hvert fall. Så jeg kjappa meg hjem og drakk bringebærvodka i steden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg var ute en liten tur i går kveld og det var ikke så verst med folk da.

Men det var ikke noe ok utetur, jeg følte meg som ja, jeg vet ikke hva, en kuriositet kanskje? Tydelig mange utenifra i hvert fall. Så jeg kjappa meg hjem og drakk bringebærvodka i steden :o)

Jeg har ikke sett så mye turister jeg..mest samme grunertrynene..Men jeg har kanskje ikke sett godt nok etter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe. Du får trøste deg med at det ble en god historie av det hele. En du og vennene dine kommer til å le av i lang tid fremover:-)

Du må selvsagt flytte og få deg anonymt telefonnummer. I mellomtiden kan det funke med mørk parykk og store solbriller.

Jeg skal hvertfall på ferie en stund! Håper det er LITT glemt når jeg kommer hjem igjen..;-P

Store solbriller har jeg, og genser med hette på..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall på ferie en stund! Håper det er LITT glemt når jeg kommer hjem igjen..;-P

Store solbriller har jeg, og genser med hette på..;-)

Hehe, jeg ser det for meg. Laguna snikende rundt hushjørnene etter mørkets frembrudd, iført sort hettegenser og digre solbriller.

En liten ferietur er nok det som skal til her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...