Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hmm..Det er mange som kan ha vært en babe..Men jeg kan ikke huske å skrevet om noen i det siste..;-)

Jeg ble ganske sjokka når jeg så henne for hun var IKKE fin..For han dritfin, og de pleier jo ofte å ha fine damer(Det trodde jeg hun var, men jeg var ikke 100% sikker på hvem det egentlig ar før i går;-))

Hun har sikikert indre kvaliteter! ;-)

Da har jeg sikkert lest feil. Det er så mange innlegg her og det går litt fort. Det var sikkert han som var dritfin, ikke hun. :)

Men det spørs om det var noe triks å fortelle fyren at dama ser ut som en gutt. Spesielt ille er det hvis det stemmer og ikke bare var fyllevrøvl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Kult! Da får jeg sikkert den av noen..Jeg kan ikke legge ut min, for den inneholder navnet mitt og sånn..;-)Men jeg har peach, hare og glimtipper der, så har du noen av dem på msn kan jo du få min adresse derfra også.

:-)

Jupp, jeg har peach og hare, så da løser det seg pent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152394875' post='3201272]

Hvem er rasshølet?

Deres typer. Men de kjenner jo ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Det er mange som kan ha vært en babe..Men jeg kan ikke huske å skrevet om noen i det siste..;-)

Jeg ble ganske sjokka når jeg så henne for hun var IKKE fin..For han dritfin, og de pleier jo ofte å ha fine damer(Det trodde jeg hun var, men jeg var ikke 100% sikker på hvem det egentlig ar før i går;-))

Hun har sikikert indre kvaliteter! ;-)

Tja, si ikke det.

Ekskona til en bekjent er grisestygg. Jeg er en slik person som syns de fleste er normalt kjekke, og noen er dritpene, uoppnåelige og demed også sikkert skikkelig duste, og noe veldig få er så ugly at det går ikke ann.

Anyway. Bekjenten er relativt handsom, fornuftig, høy, og muskler og slike saker som du liker. All fornuft tilsier da at når han gifter seg med en dame som er grisestygg så er hun ihvertfall ekstraordinært hyggelig, omtenksom, kvikk etc.

Men neida. Stokk dum, angst for å være alene i 5 minutter og allt mulig annet de fleste klawssifiserer som 'nei takk'.

Mannen holdt ut et års tid, (fikk jaggu et barn og), før han ikke orket mer og brøt ut, og fikk seg en pen, søt og hyggelig kjæreste.

ok, SAMTLIGE som kjenner han beskriver dette byttet som 'noe av det beste byttet EVER observert'.

So fuckin what at du var litt ufin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Deres typer. Men de kjenner jo ikke jeg.

Å ja.. men da gjorde du damene bare en tjenste. Du ga de smaken på det gode liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Da har jeg sikkert lest feil. Det er så mange innlegg her og det går litt fort. Det var sikkert han som var dritfin, ikke hun. :)

Men det spørs om det var noe triks å fortelle fyren at dama ser ut som en gutt. Spesielt ille er det hvis det stemmer og ikke bare var fyllevrøvl. :)

I know! ;-P Ikke bra i det hele tatt..Jeg sa at hun så ut som en fyr i kjole, og i all verden og sånn. Kjempetrekk!

Samme hva red sier tror jeg ingen blir sjarmert av sånt..;-) Jeg VDET jeg var det stikkmotsatte av sjarmerende faktisk, det beste jeg kan håpe på med dette er at det blir glemt på et punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152395163' post='3201284]

Å ja.. men da gjorde du damene bare en tjenste. Du ga de smaken på det gode liv ;)

Det er sånn jeg også ser på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! ;-P Ikke bra i det hele tatt..Jeg sa at hun så ut som en fyr i kjole, og i all verden og sånn. Kjempetrekk!

Samme hva red sier tror jeg ingen blir sjarmert av sånt..;-) Jeg VDET jeg var det stikkmotsatte av sjarmerende faktisk, det beste jeg kan håpe på med dette er at det blir glemt på et punkt.

Nei, det er ikke sjarmerende, det er ikke det jeg sier.

Men hvis du gjentar essensen i edru tilstand, har du i hvertfall en mulighet til å gjenoprette æren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tja, si ikke det.

Ekskona til en bekjent er grisestygg. Jeg er en slik person som syns de fleste er normalt kjekke, og noen er dritpene, uoppnåelige og demed også sikkert skikkelig duste, og noe veldig få er så ugly at det går ikke ann.

Anyway. Bekjenten er relativt handsom, fornuftig, høy, og muskler og slike saker som du liker. All fornuft tilsier da at når han gifter seg med en dame som er grisestygg så er hun ihvertfall ekstraordinært hyggelig, omtenksom, kvikk etc.

Men neida. Stokk dum, angst for å være alene i 5 minutter og allt mulig annet de fleste klawssifiserer som 'nei takk'.

Mannen holdt ut et års tid, (fikk jaggu et barn og), før han ikke orket mer og brøt ut, og fikk seg en pen, søt og hyggelig kjæreste.

ok, SAMTLIGE som kjenner han beskriver dette byttet som 'noe av det beste byttet EVER observert'.

So fuckin what at du var litt ufin.

Nei, jeg påstår jo slett ikke at folk som ikke er så pene MÅ være hyggelige..;-) Mennoe må hun jo ha siden han liker henne, og har valgt å bli kjæreste med henne, ut av sikkert manmge som kunn tenke seg ham?

Dont know.

Men jeg legger meg lavt jeg..Jeg tror faktisk ikke han finner MEG særlig sjarmerende etter i går. Selvom jeg vet han synes jeg er søt å se på..Det hjelper liksom ikke når man oppfører seg så mongo! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

I know! ;-P Ikke bra i det hele tatt..Jeg sa at hun så ut som en fyr i kjole, og i all verden og sånn. Kjempetrekk!

Samme hva red sier tror jeg ingen blir sjarmert av sånt..;-) Jeg VDET jeg var det stikkmotsatte av sjarmerende faktisk, det beste jeg kan håpe på med dette er at det blir glemt på et punkt.

Det er klart det blir glemt. Innen onsdagen har til og med du glemt det verste. :)

Forstatt ikke fått svar på sms-ene du sendte?

Det er ulempen ved å unnskylde deg. Du kan risikere å gjøre vondt verre for deg selv ved å skvette hver gang telefonen gir lyd fra seg, og få kjipe magefølelser når du ser de du helst håper skal tilgi deg faktisk dropper å svare.

Nå høres det snart ut som om jeg har personlige erfaringer med lignende ... Men hvem har ikke det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, det er ikke sjarmerende, det er ikke det jeg sier.

Men hvis du gjentar essensen i edru tilstand, har du i hvertfall en mulighet til å gjenoprette æren :)

Hmm..Det må jeg nok tygge litt på! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152395405' post='3201293]

:)

Tror det skal mye til for at du får fyllenerver!

Jeg har ikke hatt fyllenerver mer enn et par ganger i hele mitt liv, men da snakker vi om fyllenerver. Ikke generell dagen-derpå-feeling. Sistnevnte kommer raskt.

Fyllenerver har jeg ikke hatt på minst 5 år. :)

Nei, sex får jeg ikke nerver av. Bortsett fra de vanlige kan-hun-være-gravid-nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er klart det blir glemt. Innen onsdagen har til og med du glemt det verste. :)

Forstatt ikke fått svar på sms-ene du sendte?

Det er ulempen ved å unnskylde deg. Du kan risikere å gjøre vondt verre for deg selv ved å skvette hver gang telefonen gir lyd fra seg, og få kjipe magefølelser når du ser de du helst håper skal tilgi deg faktisk dropper å svare.

Nå høres det snart ut som om jeg har personlige erfaringer med lignende ... Men hvem har ikke det? :)

Neida, det er tyst fra telefonen, og sentrale personer har ikk gitt lyd..;-)

Ja, det er litt guffent sånt, men er man sur så er man vel det. eller man er ikke hjemme! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Neida, det er tyst fra telefonen, og sentrale personer har ikk gitt lyd..;-)

Ja, det er litt guffent sånt, men er man sur så er man vel det. eller man er ikke hjemme! ;-)

Samma faen. Du hadde det i hvert fall gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jeg har ikke hatt fyllenerver mer enn et par ganger i hele mitt liv, men da snakker vi om fyllenerver. Ikke generell dagen-derpå-feeling. Sistnevnte kommer raskt.

Fyllenerver har jeg ikke hatt på minst 5 år. :)

Nei, sex får jeg ikke nerver av. Bortsett fra de vanlige kan-hun-være-gravid-nervene.

Kan være gravid-nerver er ikke særlig moro det heller.

Jeg har nærmest hatt angst noen ganger. Rørte ikke alkohol på flere mnd etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg påstår jo slett ikke at folk som ikke er så pene MÅ være hyggelige..;-) Mennoe må hun jo ha siden han liker henne, og har valgt å bli kjæreste med henne, ut av sikkert manmge som kunn tenke seg ham?

Dont know.

Men jeg legger meg lavt jeg..Jeg tror faktisk ikke han finner MEG særlig sjarmerende etter i går. Selvom jeg vet han synes jeg er søt å se på..Det hjelper liksom ikke når man oppfører seg så mongo! ;-)

Det tryggeste og letteste er å legge seg lavt i terenget, men ikke alltid det beste :)

Men bare for å motsi at det MÅ være 'noe' med henne, det er jaggu ikke sikkert.

Mange jeg kjenner (og meg inkludert) har vært kjærester med personer man vet daglig ikker er 'it', og når man tilslutt bryter ut er man glad og litt sur på seg selv for ikke gjort det der før.

Men men. Det ordner seg nok, det er værre skjebner på denne jord enn å drite seg litt ut i fylla.

Nå skal jeg omsider få sett siste prison break.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152395697' post='3201305]

Kan være gravid-nerver er ikke særlig moro det heller.

Jeg har nærmest hatt angst noen ganger. Rørte ikke alkohol på flere mnd etterpå :)

Vel, etter graviditetsnervene er det vel strengt tatt kvinner jeg ikke rører på et par måneder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...