Gå til innhold

Adhd og styrketrening


Gjest lumelia

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia

Hei jeg er ei på 22 som bruker ritalin fordi jeg er hyperaktiv, hvordan er det egentlig å trene hardt med ritalin etter som det går under doping? Kan jeg skade meg selv eller bli syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Instruktør

Du trenger verken skade deg selv eller bli syk.

Men du bør få en en kvalifisert instruktør til å lage program tilpasset ditt nivå (nybegynner?). Og så holde deg til det programmet. Ellers vil du skade deg med overbelasting av musklatur og kan lett få strekk, bettennelser ol...

Prøv også å trene så variert som mulig. Man skal trene temmelig tungt og dope seg ganske mye , for å diger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumelia

Du trenger verken skade deg selv eller bli syk.

Men du bør få en en kvalifisert instruktør til å lage program tilpasset ditt nivå (nybegynner?). Og så holde deg til det programmet. Ellers vil du skade deg med overbelasting av musklatur og kan lett få strekk, bettennelser ol...

Prøv også å trene så variert som mulig. Man skal trene temmelig tungt og dope seg ganske mye , for å diger...

Hei igjen. Ja du sier noe, men jeg er ikke nybegynner, jeg har trent ca fire år, gått litt lei noenganger. Og da jeg begynte trente jeg veldig hardt..Nå har jeg trent lettere men fremdeles ganske tungt. Kult med jenter med kuler:-) Xen min brukte steroider, og jeg måtte sette de på han, men bruker ingenting selv. Har hatt lyst noenganger, men jeg har sett for mye av det negative med det, dessuten tror jeg ikke hummøret hadde blitt noe særlig.. Men jeg har noen vonde knirkene knær, skulle trent rumpa bedre, men hvilke øvelser er best? Utfall har jeg litt problemer med, pgav.knea mine, og sliter litt med fremgangen i armene, det er blitt et ork. Hvilken diet er bra å gå på? Jeg har prøvd å spise havregryn til frokost med banan osv. men jeg føler jeg legger på meg, fordi jeg egentlig spiser for lite..Skjønnte du noe av det?hehe..så glad jeg ble for svar! Vet du om noen som kunne hjulpet meg med kosthold og trening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...