Gå til innhold

Ikea på Slependen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Aldri mer Ikea
Skrevet

Opplegget på Furuset er ikke så håpløst. Jeg synes det er både oversiktlig og praktisk.

Prøv en tur dit, i alle fall i påvente av at det blir helt ferdig på Slependen.

Takk, det skal jeg gjøre :-)

Skrevet

Nei, det er det ikke. Og takk for advarselen, da skal ikke jeg dra til Slependen i hvert fall.

Skrevet

Jeg foretrekker Ikea Furuset framfor nye Ikea Slependen. Det er vanskelig nok å finne fram på Furuset (og slik det var på Slependen før), jeg har alltid pleid å få nærmest klaustrofobi på IKEA. Men på Slependen nå, har det blitt helt utålelig. Det er rett og slett altfor, altfor digert.

Gjest Aldri mer Ikea
Skrevet

Nei, det er det ikke. Og takk for advarselen, da skal ikke jeg dra til Slependen i hvert fall.

Nei, jeg tror ikke det er stedet for deg.

Jeg parkerte ute, og da tenkte jeg over at det ikke lenger var handicap-parkeringer der. (Jeg vet ikke om det er det i det nye parkeringshuset).

Jeg stusset over at handicapplassene manglet helt til jeg kom inn. Men da innså jeg at Ikea må ha visst at det nå ikke lenger er stedet for folk som ikke er 100% førlige.

*Spøk med bismak*

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er stedet for deg.

Jeg parkerte ute, og da tenkte jeg over at det ikke lenger var handicap-parkeringer der. (Jeg vet ikke om det er det i det nye parkeringshuset).

Jeg stusset over at handicapplassene manglet helt til jeg kom inn. Men da innså jeg at Ikea må ha visst at det nå ikke lenger er stedet for folk som ikke er 100% førlige.

*Spøk med bismak*

Ikea har aldri vært særlig handikapvennlige, og etter din beskrivelse er Slependen helt umulig akkurat nå.

På Furuset er det også langt til parkeringsplassene, en heis som alltid er opptatt og et toalett som også alltid er opptatt. Man kan ikke engang bruke den vanlig utgangen men må gå tilbake til inngangen for å komme ut. Betalingsterminalene er altfor høye og kan ikke taes løs slik at man kan lese og taste sjøl og ingen vil hjelpe til å bære ting ut i bilen.

Skikkelig service :o)

Skrevet

Ikea har aldri vært særlig handikapvennlige, og etter din beskrivelse er Slependen helt umulig akkurat nå.

På Furuset er det også langt til parkeringsplassene, en heis som alltid er opptatt og et toalett som også alltid er opptatt. Man kan ikke engang bruke den vanlig utgangen men må gå tilbake til inngangen for å komme ut. Betalingsterminalene er altfor høye og kan ikke taes løs slik at man kan lese og taste sjøl og ingen vil hjelpe til å bære ting ut i bilen.

Skikkelig service :o)

Har du kontaktet IKEA kundeservice på mail eller telefon for å ta opp de problemene du støter på hos dem?

Skrevet

Har du kontaktet IKEA kundeservice på mail eller telefon for å ta opp de problemene du støter på hos dem?

Orker ikke.

Jeg har mer enn nok med viktigere ting som må ordnes oppi først.

Skrevet

Orker ikke.

Jeg har mer enn nok med viktigere ting som må ordnes oppi først.

Det tar jo ikke nevneverdig lenger tid å skrive det i en mail til IKEA enn å skrive det her da ;-)

Skrevet

Det tar jo ikke nevneverdig lenger tid å skrive det i en mail til IKEA enn å skrive det her da ;-)

Jo, for da må jeg formulere meg skikkelig og så må jeg tenke på hva som er viktig å få med. Jeg har mer enn nok med HMS akkurat nå som har glemt å sende bestillingene på vedtakene mine og så må jeg ringe eller maile sånn et par ganger i uka, samt å purre på ergoen for at hun skal purre på det jeg ikke har fått vedtak på men har ventet på i 9 mnd + å ringe og mase på altmuligmannstjenesten som skal komme å reparere et par ting og på et firma som skal reparere stolen min og det skulle de ha gjort allerede i mai.

Jeg blir snart gal ;o) Jeg har blitt ei skikkelig masekjerring men vet at hvis jeg ikke maser så blir ingen ting gjort. Fryktelig frustrerende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...