Gå til innhold

hva må en kunne tilby et barn for å sette det til verden?


Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Den har ikke jeg heller sett. Men jeg synes at så lenge man har hjelp nok slik at de ikke går ut over barnet så skal alle som ønsker det ha mulighetene til å få barn.

Jeg vet at mange tenker annerledes, men ingen vet hva som skjer senere i livet uansett og det er ikke slik at barn blir plassert bort hvis mødre blir syke eller funksjonshemmede. Eller hvis fedre blir.

Tenk deg alle som nå uttaler seg om interjuvet med Enerly, tror du de tenker at barnevernet skal frata ham ungene nå? Jeg tviler på at noen har tenkt tanken :o)

Nå vet jeg svært svært lite om dennne Enerly, men har funnet ut at han er en fotballspiller som har pådratt seg en nakkeskade. Så lenge barnet har en velfungerende forelder, så ser jeg ikke noe problem i at de skal ha barn i det hele tatt. Det er når man er alene og ikke under noen omstendighet kan klare det alene, denne moren (henviser fremdeles bare til hovedinnlegget) klarer, til tider, ikke respondere på hva som skjer før 15 min etter det har skjedd, worst case senario så kan dette stå mellom liv og død for henne selv og/eller barnet. Det er sånne ting jeg setter spørsmålstegn ved.

Jeg unner egentlig alle den store gaven det er å ha barn, men barna må taes hensyn til aller først. Og ikke dette tilfellet ser jeg ikke at det vil bli gjort desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    46

  • Dorthe

    22

  • Prozak

    12

  • frosken

    9

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...