Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Gjest hønetulla

Jeg bruker BH str.85B, men finner sjelden denne størrelsen i butikkene. Er det fordi det er en _vanlig_ størrelse? Hva bruker andre jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg bruker 75B, men kan nok klare meg med A også :-/

I Spania var BH'er i str. 75B helt perfekte! Her i Norge føler jeg at jeg er en mellomting mellom A og B, så da kommer det litt an på merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta mål

Gå til en skikkelig undertøysforretning og bli målt, så får du vite hvilken størrelse som virkelig passer. De fleste bruker for stor omkrets og for liten cup, jeg trodde alltid jeg var en 80 C, nå ser jeg at BHer med to størrelser større cup og ti cm mindre rundt ribbena, sitter veldig mye penere.

B-cup er en relativ liten cup til at du trekker 85 cm rundt ryggen, så en kjempevanlig størrelse tror jeg ikke det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte 75B, men etter å ha ammet fire barn heller det mer over til A :( Når sistesnuppa er ferdig er det sikkert ingenting igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis 75D eller 75DD. Nå ammer jeg en tre måneder gammel tass og har krympet fra Dolly Parton under graviditeten til en liten og nett 75F :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...