Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest SheScorpio

75 eller 80 D (DD hvis det er å oppdrive...)

Dama i butikken som så nysgjerrig stakk nesa inn og skulle titte og måle og greier, mente jeg burde bruke 75 E, men der syntes jeg liksom grensa gikk gett...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skvise meg inn i en 75D, men det er overhode ikke moro. Du finner knapt noe større enn b-cup på H&M i alle fall. Så søte, små bh'er til 79,50 og sånt kan du bare glemme. De jeg liker best koster 320,- stykker.

Da må jeg bare si det igjen: Ebay.

Har funnet riktig størrelse i det merket jeg liker best (Freya), og de koster 10-12 pund på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg bruker 75, men cupen er enten b eller c. b er litt snau, og c er litt romslig, så jeg må prøve og ordne litt.

Jeg er ikke heldig sånn med størrelser,jeg bruker enten 34 beller 36 i klær, og enten 37 eller 38 i sko også..Midt mellom på alt mulig..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75, men cupen er enten b eller c. b er litt snau, og c er litt romslig, så jeg må prøve og ordne litt.

Jeg er ikke heldig sånn med størrelser,jeg bruker enten 34 beller 36 i klær, og enten 37 eller 38 i sko også..Midt mellom på alt mulig..;-)

34 eller 36? Da er ikke du store damen, iallefall ikke så bredta anlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 75, men cupen er enten b eller c. b er litt snau, og c er litt romslig, så jeg må prøve og ordne litt.

Jeg er ikke heldig sånn med størrelser,jeg bruker enten 34 beller 36 i klær, og enten 37 eller 38 i sko også..Midt mellom på alt mulig..;-)

Jeg er også sånn midt i mellom på både klær og sko. Det var så irriterende å prøve sko her en dag. 37 var litt i knappeste laget og 38 ble for stort. Endte likevel opp med noen gode 37-sko til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

34 eller 36? Da er ikke du store damen, iallefall ikke så bredta anlagt.

Nei, jeg er ikke noe kjempediger, men ikke så veldig lita heller..Men folk oppfatter meg av en eller annen grunn som mindre en jeg er..:-o Jeg er nærmere 170 (sånn 168ish tror jeg) ..Men folk tipper meg helt ned i en 160! Aner ikke hva et kommer av, jeg har en ganske breial og loud personlighet så det er i hvertfall ikke det..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg er også sånn midt i mellom på både klær og sko. Det var så irriterende å prøve sko her en dag. 37 var litt i knappeste laget og 38 ble for stort. Endte likevel opp med noen gode 37-sko til slutt da.

Jeg drev med det samme forleden..Og de jeg hadde mest lyst på, de passet bare ikke, men jeg fant noen andre som også var OK, som gikk i 37.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75, men cupen er enten b eller c. b er litt snau, og c er litt romslig, så jeg må prøve og ordne litt.

Jeg er ikke heldig sånn med størrelser,jeg bruker enten 34 beller 36 i klær, og enten 37 eller 38 i sko også..Midt mellom på alt mulig..;-)

Kan jeg få lov å spørre mye du veier akkurat nå. Jeg synes jeg bare eser ut men vet ikke om det er bare jeg som synes det eller det er slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke noe kjempediger, men ikke så veldig lita heller..Men folk oppfatter meg av en eller annen grunn som mindre en jeg er..:-o Jeg er nærmere 170 (sånn 168ish tror jeg) ..Men folk tipper meg helt ned i en 160! Aner ikke hva et kommer av, jeg har en ganske breial og loud personlighet så det er i hvertfall ikke det..;-)

Snakk om å bli snytt for flere cm da, gitt.

Det har aldri hendt med meg, ser vel akkurat så lang ut som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Kan jeg få lov å spørre mye du veier akkurat nå. Jeg synes jeg bare eser ut men vet ikke om det er bare jeg som synes det eller det er slik det er.

Jeg veier 53 kilo, i skrivende øyeblikk, om min baevekt er korrekt..:-) Veide meg bare for deg..;-)

Og du er da vel ikke feit! Hvertfall var du ikke det forrige gang bjeg så deg.

Jeg har godt ned noen kilo, og det var helt greit, etter hamburgere, øl og USA! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 53 kilo, i skrivende øyeblikk, om min baevekt er korrekt..:-) Veide meg bare for deg..;-)

Og du er da vel ikke feit! Hvertfall var du ikke det forrige gang bjeg så deg.

Jeg har godt ned noen kilo, og det var helt greit, etter hamburgere, øl og USA! ;-)

Jeg går bare opp og opp og veide 64 kg for noen uker siden. Har gått litt ned igjen og veide 58 her om dagen,

Men sliter med å holde den vekta på 58. Jeg har aldri slanka meg i hele mitt liv og synes det er helt pyton. 64 kg er ikke helt meg altså, det er morra mi :o)

Takk for at du gikk på vekta ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...