Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Jeg er overhodet ikke smal over ryggen, tvert imot. Har kroppsfasong med brede skuldre og rygg, og tendens til å legge ekstra vekt på overkroppen, og i tillegg har jeg trent veldig mye med vekter.

Den siste bh'en jeg kjøpte i spesialforretning var likevel 75e, og den sitter perfekt. Sklir ikke opp i ryggen, sånn som de gjør hvis omkretsen er for stor.

Akkurat samme som jeg opplever. Den bh'en jeg bruker nå, som altså er 70 GG sitter perfekt. Sklir ikke opp, lager ikke valker på ryggen. I det hele tatt et mirakel ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest 158cm(=D

Jeg er overhode ikke spinkel, bare så det er sagt. BMI'en min tilsier at jeg ikke hadde hatt vondt av å miste et par-fem kilo ;o)

Men kanskje det blir litt annerledes for meg som er såpass brystfager? Selve cup'ene er jo halve bh'en hos meg, jeg har ikke bare to kuler midt foran....

ja, tenkte nettopp på det, da jeg hadde 70, så hadde jeg en b cup. det forandrer kanskje en del.

og om lillemus trenger mer støtte enn H&M bh i 80 D så har hun sikkert større pupper enn meg og bør prøve metoden din.:)

Så fremt ikke 80 d passer henne fint da. noen HAR jo den str også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå var det jo snakk om 70! ikke 75.

har sett mange kraftige jenter med 75:) slanke også.

Men greit, om man ikke trenger være smal i ryggen for å bruke 70 (!), så greit...:)

Jo, men du snakket om personer på rundt 1.60, jeg er 20 cm høyere.

Jeg er ganske sikker på at Lillemus ikke er noe bredere over ryggen enn det jeg er - tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tenkte nettopp på det, da jeg hadde 70, så hadde jeg en b cup. det forandrer kanskje en del.

og om lillemus trenger mer støtte enn H&M bh i 80 D så har hun sikkert større pupper enn meg og bør prøve metoden din.:)

Så fremt ikke 80 d passer henne fint da. noen HAR jo den str også...

Jeg skal prøve modellen "min" fra Triumph i 75DD, 75E eller 80D neste gang jeg skal handle bh, så får jeg se hva jeg ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men du snakket om personer på rundt 1.60, jeg er 20 cm høyere.

Jeg er ganske sikker på at Lillemus ikke er noe bredere over ryggen enn det jeg er - tvert imot.

Jeg er ca. 78 cm rundt like under puppene og ganske gjennomsnittlig over ryggen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men det er min Jack hun egentlig elsker!

Veldig greit for meg at du tar ham. Jo færre rivaler, jo bedre.

Nå er jeg forsiktig optimist. Tror ting ordner seg i løpet av neste episode.

Visst ordner det seg :-)

Og i neste episode kan vi sitte og holde lanke mens vi sikler på hver vår.

*Gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barneklærne er ikke laget for hofter og pupper, dessuten - jeg er 38 år! Jeg vil da vel ikke gå i barnetøy!

Topper er ikke så vanskelig, men bukser og ikke minst ytterjakker er helt håpløst. Jeg har vel ikke en eneste ytterjakke som jeg ikke har brettet opp ermene på tror jeg...

Du får ta deg en skikkelig shoppingtur til Italia! Det var utrolig mye i små størrelser der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca. 78 cm rundt like under puppene og ganske gjennomsnittlig over ryggen tror jeg.

Jeg er 79 cm rundt.

Men som jeg skrev til en eller annen. Kanskje er det ikke bare brede og lengde men like mye størrelse på puppene som spiller inn? Har man små pupper så vil man måtte ha større vidde rundt, har man store pupper så vil en god del av vidden dekkes av selve cup'en. Trur æg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca. 78 cm rundt like under puppene og ganske gjennomsnittlig over ryggen tror jeg.

Da er du mye mindre enn meg.

Det der med å måle omkrets med målebånd og så ta den størrelsen som blir nærmest blir ihvertfall helt feil på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...