Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Det er min erfaring også :-( Så da vi var på helgetur til London bodde jeg i butikken en god times tid. Nå vet jeg hvilke bher som passer meg, og nå kan jeg bestille derfra uten å prøve. Har allerde gjort det en gang, og de satt perfekt.

Å finne den butikken var som å komme til himmelen. Hauger av bh'er som passet perfekt - til 1/3 av det jeg betaler hjemme. Og her er jo ikke akkurat utvalget stort.....

*må komme meg til london en tur!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg holdt deg i hånda både lenge og vel.

Riktignok fikk ikke Malone tilbake jobben i denne episoden, men han får den sikkert i neste! *Trøster*

Han nye elskeren til hun blonde etterforskeren var forresten en skikkelig godbit!

Men det er min Jack hun egentlig elsker!

Veldig greit for meg at du tar ham. Jo færre rivaler, jo bedre.

Nå er jeg forsiktig optimist. Tror ting ordner seg i løpet av neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70 får jeg neppe på meg uansett, men 75DD eller 75E da? Hm. Må testes ut. Er 75 DD større enn 75D forresten? Eller er det mindre?

Jeg er temmelig sikker på at du får på deg en 70, om du bare går høyt nok opp i cup. Du som er under 1.60 høy kan neppe trekke mer enn meg som er 1.67. Og jeg er ikke veldig slank heller ;o) Som sagt, du må bare prøve deg fram. Når bh'en sitter helt inntil foran mellom brystene, får med seg _hele_ puppene på sidene, og ikke deler dem foran, da sitter bhen perfekt :-)

Og DD er større enn D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er temmelig sikker på at du får på deg en 70, om du bare går høyt nok opp i cup. Du som er under 1.60 høy kan neppe trekke mer enn meg som er 1.67. Og jeg er ikke veldig slank heller ;o) Som sagt, du må bare prøve deg fram. Når bh'en sitter helt inntil foran mellom brystene, får med seg _hele_ puppene på sidene, og ikke deler dem foran, da sitter bhen perfekt :-)

Og DD er større enn D.

Når jeg føler at jeg nesten kveles av 75D i det jeg tar den på (den vider seg jo ut litt etter en stund), så kan jeg ikke fatte hvordan jeg skal komme meg inn i en 70-bh!?

Når jeg får tid en dag skal jeg ta en skikkelig prøverunde skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 158cm(=D

Når jeg føler at jeg nesten kveles av 75D i det jeg tar den på (den vider seg jo ut litt etter en stund), så kan jeg ikke fatte hvordan jeg skal komme meg inn i en 70-bh!?

Når jeg får tid en dag skal jeg ta en skikkelig prøverunde skjønner jeg.

jeg og kveles av 75 D føler jeg, brystet velter litt ut av 80 C, og 80 D fra H&M passer perfekt. (fra reimers blir det feil)

Jeg er også under 160 høy og slett ingen tønne.

70 rundt var noe jeg brukte da jeg var 15 år og veide 46 kg og ribbeina stakk ut.

venninna mi bruker 90 D, hun er 153 høy, fyldig/kraftig, men ingen tønne. Gått ned til 85 D nå faktisk.

Tror en bør være rimelig spinkel før å bruke 70 altså:-)

Jeg prøvde det opplegget med å prøve en str mindre rundt og en cup opp, altså 75 DD, men da fikk jeg omtrent svimerker rundt ryggen, gange seg inn og cupen ble litt stor igjen, nei og nei, 80 D er perfekt.

Selv om jeg er kort:-)

Må bare være rask ute når H&M er ute med ny sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og kveles av 75 D føler jeg, brystet velter litt ut av 80 C, og 80 D fra H&M passer perfekt. (fra reimers blir det feil)

Jeg er også under 160 høy og slett ingen tønne.

70 rundt var noe jeg brukte da jeg var 15 år og veide 46 kg og ribbeina stakk ut.

venninna mi bruker 90 D, hun er 153 høy, fyldig/kraftig, men ingen tønne. Gått ned til 85 D nå faktisk.

Tror en bør være rimelig spinkel før å bruke 70 altså:-)

Jeg prøvde det opplegget med å prøve en str mindre rundt og en cup opp, altså 75 DD, men da fikk jeg omtrent svimerker rundt ryggen, gange seg inn og cupen ble litt stor igjen, nei og nei, 80 D er perfekt.

Selv om jeg er kort:-)

Må bare være rask ute når H&M er ute med ny sesong.

Bh fra H&M!? Der sklir jeg bare lett forbi. :o) Det eneste jeg har sett der er jo sånne flortynne små saker i a-cup som er egnet til å dekke til, ikke for å støtte opp noe som helst.

Jeg handler litt på Cubus for de har Triumph, men må prøve meg litt frem i størrelsene skjønner jeg. Men under 75? Nah, det tviler jeg på. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og kveles av 75 D føler jeg, brystet velter litt ut av 80 C, og 80 D fra H&M passer perfekt. (fra reimers blir det feil)

Jeg er også under 160 høy og slett ingen tønne.

70 rundt var noe jeg brukte da jeg var 15 år og veide 46 kg og ribbeina stakk ut.

venninna mi bruker 90 D, hun er 153 høy, fyldig/kraftig, men ingen tønne. Gått ned til 85 D nå faktisk.

Tror en bør være rimelig spinkel før å bruke 70 altså:-)

Jeg prøvde det opplegget med å prøve en str mindre rundt og en cup opp, altså 75 DD, men da fikk jeg omtrent svimerker rundt ryggen, gange seg inn og cupen ble litt stor igjen, nei og nei, 80 D er perfekt.

Selv om jeg er kort:-)

Må bare være rask ute når H&M er ute med ny sesong.

Jeg er 1.79 og bruker 75e.

Og "rimelig spinkel" tror jeg aldri noen har kalt meg. Spesielt ikke i overkroppen.

Er enig med snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og kveles av 75 D føler jeg, brystet velter litt ut av 80 C, og 80 D fra H&M passer perfekt. (fra reimers blir det feil)

Jeg er også under 160 høy og slett ingen tønne.

70 rundt var noe jeg brukte da jeg var 15 år og veide 46 kg og ribbeina stakk ut.

venninna mi bruker 90 D, hun er 153 høy, fyldig/kraftig, men ingen tønne. Gått ned til 85 D nå faktisk.

Tror en bør være rimelig spinkel før å bruke 70 altså:-)

Jeg prøvde det opplegget med å prøve en str mindre rundt og en cup opp, altså 75 DD, men da fikk jeg omtrent svimerker rundt ryggen, gange seg inn og cupen ble litt stor igjen, nei og nei, 80 D er perfekt.

Selv om jeg er kort:-)

Må bare være rask ute når H&M er ute med ny sesong.

Det fins stroppeforlengere som man hekter på bak. Da får man skålene nærmere hverandre enn hvis man kjøper en større vidde. Husker ikke hvor jeg så det, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 158cm(=D

Jeg er 1.79 og bruker 75e.

Og "rimelig spinkel" tror jeg aldri noen har kalt meg. Spesielt ikke i overkroppen.

Er enig med snø.

forskjell på 70 og 75. 75 er helt middels, kan være både tynn og kraftig. men 70? ok kanskje spinkel er feil ord, men du er vel ganske smal over ryggen når du bruker det? Ikke akkurat kraftig over ryggen? mente jo ikke spinkel som negativt. Var kjempefornøyd med min 70 B jeg, lik jeg er min 80 D. Alt kan jo være fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjell på 70 og 75. 75 er helt middels, kan være både tynn og kraftig. men 70? ok kanskje spinkel er feil ord, men du er vel ganske smal over ryggen når du bruker det? Ikke akkurat kraftig over ryggen? mente jo ikke spinkel som negativt. Var kjempefornøyd med min 70 B jeg, lik jeg er min 80 D. Alt kan jo være fint:)

Jeg er overhodet ikke smal over ryggen, tvert imot. Har kroppsfasong med brede skuldre og rygg, og tendens til å legge ekstra vekt på overkroppen, og i tillegg har jeg trent veldig mye med vekter.

Den siste bh'en jeg kjøpte i spesialforretning var likevel 75e, og den sitter perfekt. Sklir ikke opp i ryggen, sånn som de gjør hvis omkretsen er for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og kveles av 75 D føler jeg, brystet velter litt ut av 80 C, og 80 D fra H&M passer perfekt. (fra reimers blir det feil)

Jeg er også under 160 høy og slett ingen tønne.

70 rundt var noe jeg brukte da jeg var 15 år og veide 46 kg og ribbeina stakk ut.

venninna mi bruker 90 D, hun er 153 høy, fyldig/kraftig, men ingen tønne. Gått ned til 85 D nå faktisk.

Tror en bør være rimelig spinkel før å bruke 70 altså:-)

Jeg prøvde det opplegget med å prøve en str mindre rundt og en cup opp, altså 75 DD, men da fikk jeg omtrent svimerker rundt ryggen, gange seg inn og cupen ble litt stor igjen, nei og nei, 80 D er perfekt.

Selv om jeg er kort:-)

Må bare være rask ute når H&M er ute med ny sesong.

Jeg er overhode ikke spinkel, bare så det er sagt. BMI'en min tilsier at jeg ikke hadde hatt vondt av å miste et par-fem kilo ;o)

Men kanskje det blir litt annerledes for meg som er såpass brystfager? Selve cup'ene er jo halve bh'en hos meg, jeg har ikke bare to kuler midt foran....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 158cm(=D

Jeg er overhodet ikke smal over ryggen, tvert imot. Har kroppsfasong med brede skuldre og rygg, og tendens til å legge ekstra vekt på overkroppen, og i tillegg har jeg trent veldig mye med vekter.

Den siste bh'en jeg kjøpte i spesialforretning var likevel 75e, og den sitter perfekt. Sklir ikke opp i ryggen, sånn som de gjør hvis omkretsen er for stor.

men nå var det jo snakk om 70! ikke 75.

har sett mange kraftige jenter med 75:) slanke også.

Men greit, om man ikke trenger være smal i ryggen for å bruke 70 (!), så greit...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...