Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

70 rundt?! Det får jeg ikke på meg! :o) 75 er trangt, 80 er passe. men jeg sliter litt med å finne riktigcup, sannsynligvis bør jeg ha 80D tenker jeg. For det tyter som regel litt over kanten på den høyre skåla i c-cup.

Jeg fikk heller ikke rundt 70 når jeg hadde mindre cup, det var derfor jeg endte opp med 80-85 rundt. Ikke f om jeg hadde fått igjen en bh i 70 E. Men når cup'en er større, så passer 70 helt utmerket - bare prøv! Øk i cup, gå ned i vidde. Helt sant og ikke noen spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne BH`n jeg... Den er komfortabel å bruke, men den er jo nærmest høyhalset! Ikke den mest sexy jeg eier liksom... Hvordan var din i GG?

Problemet med å kjøpe bh i Norge er at det store flerallet av dem er riiimelig inbruddsikre, ja... Akkurat som om det bare er bestemødre som har store pupper :-( Men de jeg kjøpte på Bravissimo er skikkelig lekre, selv i store cup'er. Halvcup får du neppe tak i, men de er fine likevel.

http://www.bravissimo.com/bravissimo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 80B. Har ikke problemer med å finne den størrelsen til vanlig pris, men på tilbud er det verre med.

80B er en typisk hespetrestørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...da ender du opp ned beh-er som ikke passer, gitt. Jeg har også tenkt at det var en grense mht hvor stor cup jeg ville ha. Så jeg har brukt 80-85 E aldri så lenge. Fikk være måte på store pupper, liksom... Så var jeg i England og gikk i en skikkelig undertøysbutikk. Damen der inne tok en titt på puppene mine, og kom tilbake med en bh i størrelse 70 GG. GG!!!! Trodde det hadde klikket for henne, men tok lydig på bh'en. Og den satt som støpt!

Fikk etterpå vite at det var vanlig feil at folk kjøpte bh'er med alt for liten cup og alt for stor vidde rundt livet. Sånn som jeg gjorde.

Så hvis jeg var deg ville jeg forsøkt den størrelsen hun foreslo. Jeg så ut som om jeg hadde fikset puppene i ny bh - og da mener jeg ikke at jeg hadde forstørret dem, altså....

Hehe, den storyen der hørtes kjent ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skvise meg inn i en 75D, men det er overhode ikke moro. Du finner knapt noe større enn b-cup på H&M i alle fall. Så søte, små bh'er til 79,50 og sånt kan du bare glemme. De jeg liker best koster 320,- stykker.

Og de jeg liker best koster 399.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det godt at ikke jeg har den størrelsen!

Våger jeg å gjette hva din er?

Det er en ære å bli tatt opp i den eksklusive hespetreklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er en ære å bli tatt opp i den eksklusive hespetreklubben.

Er det bare 80B som kvalifiserer til opptak, eller slipper dere inn andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det godt at ikke jeg har den størrelsen!

Våger jeg å gjette hva din er?

For øvrig er det alt annet enn BH-størrelse som opptar meg akkurat nå. Det er "Sporløst forsvunnet" i kveld, Jack skal riktignok ikke bli med kona til Chicago (hun vil skilles), men han har tross alt sagt opp jobben sin. Så jeg vet ikke om vi sees mer. Tror du han får tilbake jobben?

Er det håp, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare 80B som kvalifiserer til opptak, eller slipper dere inn andre også?

Det viktgiste er at du er et hespetre tvers gjennom. BH-størrelsen spiller en klar statistrolle.

Du må også forplikte deg til å le "hesp, hesp" i stedet for "he he".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det viktgiste er at du er et hespetre tvers gjennom. BH-størrelsen spiller en klar statistrolle.

Du må også forplikte deg til å le "hesp, hesp" i stedet for "he he".

*hesp,hesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

For øvrig er det alt annet enn BH-størrelse som opptar meg akkurat nå. Det er "Sporløst forsvunnet" i kveld, Jack skal riktignok ikke bli med kona til Chicago (hun vil skilles), men han har tross alt sagt opp jobben sin. Så jeg vet ikke om vi sees mer. Tror du han får tilbake jobben?

Er det håp, tro?

Så jeg hadde rett i at du får beholde han. Ha!

Klart han får igjen jobben, errugæern!

Når begynner filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg hadde rett i at du får beholde han. Ha!

Klart han får igjen jobben, errugæern!

Når begynner filmen?

21.45. Men jeg klarer ikke å være særlig optimistisk.

Før den tid (19.55) skal jeg se på den nye dokumentarserien om Røst. Dit har jeg alltid hatt lyst til å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

21.45. Men jeg klarer ikke å være særlig optimistisk.

Før den tid (19.55) skal jeg se på den nye dokumentarserien om Røst. Dit har jeg alltid hatt lyst til å reise.

Jeg skal prøve å få sett på Mallone i kveld. Så mentalt sett holder jeg deg i hånden da. Det hjelper vel litt på spenningen?

Jeg kan tom le litt sammen med deg. *hesp,hesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...