Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Jeg skal prøve å få sett på Mallone i kveld. Så mentalt sett holder jeg deg i hånden da. Det hjelper vel litt på spenningen?

Jeg kan tom le litt sammen med deg. *hesp,hesp*

Takk, snille ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med bh'ene. Det var litt uvant de par første dagene (satt jo annerledes enn de gamle bh'ene mine, men nå merker jeg ikke at jeg har dem på.

Har ikke forsøkt de stroppeløse, men har kjøpt en del av de toppene som har bh i, og de er bare helt fantastiske! Plutselig kan jeg også gå med topp med spagettistropper uten at bh'en synes.

Og ja, den siden er farlig, og enda værre var det å faktisk være i butikken... ;o)

Jeg tror jeg setter den opp på lista over ting jeg skal gjøre neste gag jeg er i London, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er dette å oppfatte som en opptakssøknad?

Ja, så lenge du ikke forlanger at jeg må legge ut BH-størrelsen min på dol ;-)

En ulvinne må da passe godt i hespetreklubben til en tispe?

Hvor mange andre medlemmer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SheScorpio

Problemet med å kjøpe bh i Norge er at det store flerallet av dem er riiimelig inbruddsikre, ja... Akkurat som om det bare er bestemødre som har store pupper :-( Men de jeg kjøpte på Bravissimo er skikkelig lekre, selv i store cup'er. Halvcup får du neppe tak i, men de er fine likevel.

http://www.bravissimo.com/bravissimo/

Nettopp! Det du får i større enn D her i landet, er noen enorme, hudfargede greier med kryss på ryggen...!

Tusen takk for linken forresten! Glemte rent å svare jeg, for jeg forelsket meg helt i den! Lagt den til på favoritter alt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk heller ikke rundt 70 når jeg hadde mindre cup, det var derfor jeg endte opp med 80-85 rundt. Ikke f om jeg hadde fått igjen en bh i 70 E. Men når cup'en er større, så passer 70 helt utmerket - bare prøv! Øk i cup, gå ned i vidde. Helt sant og ikke noen spøk.

70 får jeg neppe på meg uansett, men 75DD eller 75E da? Hm. Må testes ut. Er 75 DD større enn 75D forresten? Eller er det mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge du ikke forlanger at jeg må legge ut BH-størrelsen min på dol ;-)

En ulvinne må da passe godt i hespetreklubben til en tispe?

Hvor mange andre medlemmer har du?

Det er Lurveline og Cecily i alle fall. Gulp, jeg kommer ikke på flere, og medlemsregisteret ble stjålet i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er Lurveline og Cecily i alle fall. Gulp, jeg kommer ikke på flere, og medlemsregisteret ble stjålet i forrige uke.

Du får starte en FU og be eventuelle medlemmer melde seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Takk, snille ulv.

Nå har jeg holdt deg i hånda både lenge og vel.

Riktignok fikk ikke Malone tilbake jobben i denne episoden, men han får den sikkert i neste! *Trøster*

Han nye elskeren til hun blonde etterforskeren var forresten en skikkelig godbit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Hvor får man tak i det?

I alle butikker som fører BH. Du må spørre etter det, da de ikke akkurat er så lette å henge opp. De koster 10-20 kr. stykke, og finnes i alle farver, og bredder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Den er med strech! :D Og jeg har jo akkurat maken fra før av ;)

Bra. Og silketoppen?

Skal til London i november, om du trenger flere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Og silketoppen?

Skal til London i november, om du trenger flere :P

Toppen er helt konge! Du var flink! :)

Jeg trenger alltid noe fra London, vettu! :) Kan jeg sende med deg en egen koffert som du fyller opp med Redkins krølleprodukter, nå som jeg ikke får noe fra lookfantastic lenger...? Sjampo, balsam og krøllespray is needed! :(

Også noen klær fra FatFace...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen er helt konge! Du var flink! :)

Jeg trenger alltid noe fra London, vettu! :) Kan jeg sende med deg en egen koffert som du fyller opp med Redkins krølleprodukter, nå som jeg ikke får noe fra lookfantastic lenger...? Sjampo, balsam og krøllespray is needed! :(

Også noen klær fra FatFace...

Flink? Til å følge lista? Det er vel heller noen som er flinke til å tippe...

Fat Face er konge, som du ville sagt. La igjen en del penger der i Manchester, ja, blant annet enn Rebukse som er utrolig god...

De krøllegreiene dine - er det Redkens Fresh Curls? I såfall har de shampo og balsam på Smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink? Til å følge lista? Det er vel heller noen som er flinke til å tippe...

Fat Face er konge, som du ville sagt. La igjen en del penger der i Manchester, ja, blant annet enn Rebukse som er utrolig god...

De krøllegreiene dine - er det Redkens Fresh Curls? I såfall har de shampo og balsam på Smart.

You shit me not??? Veit du hva det koster også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...