Gå til innhold

BH - størrelse?


Gjest hønetulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    18

  • snø

    14

  • annegunn

    13

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest missjka

Gå til en skikkelig undertøysforretning og bli målt, så får du vite hvilken størrelse som virkelig passer. De fleste bruker for stor omkrets og for liten cup, jeg trodde alltid jeg var en 80 C, nå ser jeg at BHer med to størrelser større cup og ti cm mindre rundt ribbena, sitter veldig mye penere.

B-cup er en relativ liten cup til at du trekker 85 cm rundt ryggen, så en kjempevanlig størrelse tror jeg ikke det er.

85 B er svært vanlig.

kjenner mange jenter med den str. De er slanke og har store pupper.

Egentlig går det ofte for det samme om du bruker 85 B eller 80 D. Men det er mye lettere å finne 85 B synes jeg...

Cupen i 85 B er jo langt større enn cupen i 75 B, ikke sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80C, om jeg går ned noen kilo vil 75D passe ypperlig. Egentlig skulle jeg hatt 75/80 D/C, men det finnes vel ikke... Skjønt det er forskjell fra merke til merke da, KappAhl sine bh'er passer ikke mine pupper uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til en skikkelig undertøysforretning og bli målt, så får du vite hvilken størrelse som virkelig passer. De fleste bruker for stor omkrets og for liten cup, jeg trodde alltid jeg var en 80 C, nå ser jeg at BHer med to størrelser større cup og ti cm mindre rundt ribbena, sitter veldig mye penere.

B-cup er en relativ liten cup til at du trekker 85 cm rundt ryggen, så en kjempevanlig størrelse tror jeg ikke det er.

Sier du at du bruker 70E?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Jeg bruker 85B, men må da ha de vattert eller med pushup for at de skal passe.

Jeg pleier ikke å ha noe problem med å finne den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er, a!!

Jeg kan skvise meg inn i en 75D, men det er overhode ikke moro. Du finner knapt noe større enn b-cup på H&M i alle fall. Så søte, små bh'er til 79,50 og sånt kan du bare glemme. De jeg liker best koster 320,- stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis 75D eller 75DD. Nå ammer jeg en tre måneder gammel tass og har krympet fra Dolly Parton under graviditeten til en liten og nett 75F :-|

Dolly HalvParton? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan skvise meg inn i en 75D, men det er overhode ikke moro. Du finner knapt noe større enn b-cup på H&M i alle fall. Så søte, små bh'er til 79,50 og sånt kan du bare glemme. De jeg liker best koster 320,- stykker.

Jeg har for tiden bare to i riktig størrelse (pga de har vokst litt siste året sammen med resten av kroppen) En kostet 500 og noe, og den andre kostet 890(!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for tiden bare to i riktig størrelse (pga de har vokst litt siste året sammen med resten av kroppen) En kostet 500 og noe, og den andre kostet 890(!!!!)

500,- kunnet jeg funnet på å betale for en skikkelig god bh også, men ikke 890,-!!!! Det er helt vanvittig for noen kvadratcm tøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500,- kunnet jeg funnet på å betale for en skikkelig god bh også, men ikke 890,-!!!! Det er helt vanvittig for noen kvadratcm tøy....

Jeg fikk den heldigvis av mor :) Den dyreste. Den andre betalte jeg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så vanlig størrelse. Jeg er 75C og de fleste jeg kjenner er det eller 80B. Disse størrelsene er i hvert fall umulig å finne på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...