org Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hos meg går det i FØKK! Svarte faen! Hælvete! Rett og slett. "Rett og slett" var da slett ikke ille? :-) 0 Siter
org Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hain hoppe å danse bruker min kjære far å si. Da var han virkelig oppbrakt! *S* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hos meg går det i FØKK! Svarte faen! Hælvete! Rett og slett. *signerer* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg er nok blandt de som banner grovt. Faen, faen skjære, faen steike, faen fitte, fitte, helvete, svarte helvete, svarte faen etc.. Så meg er det ikke mange søte omskrivninger å hente fra..;-P Og når tre-åringer sier til sin far; mamma sier at dette er et faens dritt-spill, så innser jo mor at hun kanskje ikke burde bli så irritert når hun ikke får til å installere nye spillet 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 "Rett og slett" var da slett ikke ille? :-) Jo - det er en vederstyggelighet 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Piss og dritt funker for meg. Må sier med skikkelig innlevelse og trykk da. Er jeg skikkelig forbanna blir det piss og dritt og fandens oldemor. hehe... 0 Siter
Gjest et par ord Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Halle palle, fy søren, steikje katta, hekkan, du store, i alle, shit. 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 hekkan pekkan perkele, satana, voi vitto (fiiine finske ord) aen i ellevte halle balle gakk dette er i grunnen ikke ord jeg pleier å bruke selv 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Piss og dritt funker for meg. Må sier med skikkelig innlevelse og trykk da. Er jeg skikkelig forbanna blir det piss og dritt og fandens oldemor. hehe... Ja - gudameg det glemte jeg - Piss og driiit brukes ofte :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg er nok blandt de som banner grovt. Faen, faen skjære, faen steike, faen fitte, fitte, helvete, svarte helvete, svarte faen etc.. Så meg er det ikke mange søte omskrivninger å hente fra..;-P Skriver under på det ja. Skjemtes litt da jeg traff "nye" folk i sommer og hørte hvor mye jeg selv bannet i forhold til dem. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Skriver under på det ja. Skjemtes litt da jeg traff "nye" folk i sommer og hørte hvor mye jeg selv bannet i forhold til dem. Ja det kan være litt ille..;-) Jeg prøver også å skjerpe meg litt om omstendighetene krever det, men rundt voksne folk som har vært ute en vinternatt før, synes je bare det er corny med omskrivninger..Mener man å banne høres det ille & teit ut med "Farian" og " Søren klype" Jeg var på n sånn familievennelig happening når jeg var i USA nå sist, og jeg jeg ble jaggu meg flau når jeg så hvor tannløst og snilt ale voksne måtte snakke for å skåne ørene til et par fjortenåringer og et par tanter..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Og når tre-åringer sier til sin far; mamma sier at dette er et faens dritt-spill, så innser jo mor at hun kanskje ikke burde bli så irritert når hun ikke får til å installere nye spillet *lol* Sant nok..;-P Jeg skullew være barnevennlig i sommer og låne bort Kenneth, badekrokkodillen min, til en liten 3 1/2 åring...Dermed måtte jeg også blåse den opp på barnestranden, hvilket ikke var småtterier for en storøyker som meg..;-) Så under prossenen kom jeg i fare for å mene. noe over temaet " hvor mye luft skal det egentlig i den faens fittekrokodillen da?!"..- Jeg følte meg litt frosset ut fra knøttestranda etter det, selvom jeg er sikker på at de søte små fikk øket ordforådet sitt kraftig..;-P 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja det kan være litt ille..;-) Jeg prøver også å skjerpe meg litt om omstendighetene krever det, men rundt voksne folk som har vært ute en vinternatt før, synes je bare det er corny med omskrivninger..Mener man å banne høres det ille & teit ut med "Farian" og " Søren klype" Jeg var på n sånn familievennelig happening når jeg var i USA nå sist, og jeg jeg ble jaggu meg flau når jeg så hvor tannløst og snilt ale voksne måtte snakke for å skåne ørene til et par fjortenåringer og et par tanter..;-P Det var jo rundt voksne folk da, men når jeg hørte meg selv si "jævlig" i annenhver setning måtte jeg prøve å bruke et annet ord (forferdelig, veldig etc.). 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 *lol* Sant nok..;-P Jeg skullew være barnevennlig i sommer og låne bort Kenneth, badekrokkodillen min, til en liten 3 1/2 åring...Dermed måtte jeg også blåse den opp på barnestranden, hvilket ikke var småtterier for en storøyker som meg..;-) Så under prossenen kom jeg i fare for å mene. noe over temaet " hvor mye luft skal det egentlig i den faens fittekrokodillen da?!"..- Jeg følte meg litt frosset ut fra knøttestranda etter det, selvom jeg er sikker på at de søte små fikk øket ordforådet sitt kraftig..;-P *LOL* Fint å lære opp barna litt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det var jo rundt voksne folk da, men når jeg hørte meg selv si "jævlig" i annenhver setning måtte jeg prøve å bruke et annet ord (forferdelig, veldig etc.). Hehe..Jupp, det kan være en utfordring det der! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hehe..Jupp, det kan være en utfordring det der! ;-) Ja, tenker ikke så mye over det når jeg er rundt kjentfolk, men når man kommer i en helt ny gjeng blir man litt mer obs på hva man sier og gjør. Men artig var det nå lell! 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 *lol* Sant nok..;-P Jeg skullew være barnevennlig i sommer og låne bort Kenneth, badekrokkodillen min, til en liten 3 1/2 åring...Dermed måtte jeg også blåse den opp på barnestranden, hvilket ikke var småtterier for en storøyker som meg..;-) Så under prossenen kom jeg i fare for å mene. noe over temaet " hvor mye luft skal det egentlig i den faens fittekrokodillen da?!"..- Jeg følte meg litt frosset ut fra knøttestranda etter det, selvom jeg er sikker på at de søte små fikk øket ordforådet sitt kraftig..;-P Dæven..... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 *lol* Sant nok..;-P Jeg skullew være barnevennlig i sommer og låne bort Kenneth, badekrokkodillen min, til en liten 3 1/2 åring...Dermed måtte jeg også blåse den opp på barnestranden, hvilket ikke var småtterier for en storøyker som meg..;-) Så under prossenen kom jeg i fare for å mene. noe over temaet " hvor mye luft skal det egentlig i den faens fittekrokodillen da?!"..- Jeg følte meg litt frosset ut fra knøttestranda etter det, selvom jeg er sikker på at de søte små fikk øket ordforådet sitt kraftig..;-P *lol* Vanvittig bra Jeg har det med å bruke sånne uttrykk som satans drittspill, eller hvor inni helvetes vanskelig skal det være da? Også populært når det blir tatt opp i barnehagen 0 Siter
Gjest Nordnorsk Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jøssenavn, her var det mange "kraftuttrykk" gitt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.