Gjest pekka Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Fagårten!! Med trykk på a ;o) Hilsner fra hehe, du hørtes ut til å være sørlending? fagårten er bra!! 0 Siter
vin Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 hehe, du hørtes ut til å være sørlending? fagårten er bra!! Nesten ; vestlending ;o) Hilsen 0 Siter
KaVa Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg har litt problemer med slike pusete kraftuttrykk. Dersom man skal ty til kraftuttrykk, kan det likegodt være skikkelig mener jeg. Jeg banner ikke mye, men når jeg har behov for å bryte av meg noe, ja så kommer det nok noe langt "verre" enn "helle måne". (Sist gang for et år siden, da en idiot kjørte i siden av bilen min - jeg kan love at det ikke var "helle måne" som fallt ut av meg da..) Jeg husker også en gang, i min spede ungdom, jeg studerte i volda. Jeg lå i senga på studenthuset, og hørte larmen fra hotellet utenfor, der det var fest. Ut på natta, når de fleste hadde gått, sto to gutter og kranglet om ei jente. Den ene gutten "vant" jentas gunst, og de begynte å gå. Igjen sto den forsmådde beiler og hisset seg kraftig opp. Så ropte han, av sine lungers fulle kraft: Ditt, ditt, ditt HÆSTETRYNE!!! (på klingende bergenser) Jeg husker jeg lo meg tvikrokete: Så mye sinne - og DET var det beste han kunne slenge ut? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Kjenner ei dame som sier; "Nei søttende mai" Men da er ho skikkelig sint altså;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg er nok blandt de som banner grovt. Faen, faen skjære, faen steike, faen fitte, fitte, helvete, svarte helvete, svarte faen etc.. Så meg er det ikke mange søte omskrivninger å hente fra..;-P Sjarmerende;-P 0 Siter
NeaNoor Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg banner nok for mye. Har planer om å skjerpe meg om jeg noen gang får barn. Men det skjer bare når jeg er sint/irritert. Annethvert ord er ikke "faen", liksom. Men da jeg skulle skru sammen et IKEA-helvete her om dagen, kom det et og annet uttrykk, ja. "Jævlaforbannamøkkadrittbord!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.