Gå til innhold

Til alle Brann-supportere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du ser på en fotball-kamp på TV2 så synes jeg det virker som 'alle' kommentatorer, og alle som er med i studio er en gjeng med RBK tilhengere. Uansett hvilket lag RBK spiller mot. Og det synes jeg er dårlig av de som sitter i stuio.

Om de holder med RBK, klart det har de jo lov til. Men de kan jo prøve å ikke vise det til all verden.

I Trondheim syns de fleste at alle reporterne er Brann-tilhengere. Da er de kanskje nøytrale da?

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Osiris

8

• Angelica :o)

7

• musikeren

6

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest liker heller ikke Rosenborg
Skrevet

Det blir i allefall godt å slippe selvgode begensere gå rundt og skryte av et seriegull i evigheter.

(Og TV2 er jo så bergenstungt at det ville vært en prøvelse å trykke på treeren på parabolkontrollen i lang tid. Frokost-TV i dag ble åpna med strofer om hvor trist det var for Brann å miste muligheten til seriegullet - ikke at Rosenborg har klart å sikre det seg (teoretisk i alle fall).)

Jeg er ingen Brann tilhenger, men hadde virkelig håpet at de kunne tatt gullet fremfor Rosenborg.

Gjest hater RBK
Skrevet

I Trondheim syns de fleste at alle reporterne er Brann-tilhengere. Da er de kanskje nøytrale da?

Jeg mener fortsatt de virker som hardbarka RBK-tilhengere jeg da.

Og bare for ordens skyld. Jeg er absolutt IKKE Brann-tilhenger. Men jeg håpet i det lengste at de skulle klare å vinne over RBK.

Gjest hater RBK
Skrevet

Da er du nærtagende!

Og du er RBK-fans, derfor vil du ikke høre det.

He, he.

Og for ordens skyld, jeg er INGEN Brann-tilhenger.

Skrevet

Jeg mener fortsatt de virker som hardbarka RBK-tilhengere jeg da.

Og bare for ordens skyld. Jeg er absolutt IKKE Brann-tilhenger. Men jeg håpet i det lengste at de skulle klare å vinne over RBK.

Jeg burde vært programforplikta til å være RBK-fan siden jeg er født og oppvokst i Trondheim, men det er jeg ikke. Det er bare dritartig når de slår Brann! Bergenserne var så kvalme og uvennlige før denne kampen at både reiselivssjefen i Bergen og ordfører Friele beklaget det.

Skrevet

Og du er RBK-fans, derfor vil du ikke høre det.

He, he.

Og for ordens skyld, jeg er INGEN Brann-tilhenger.

Nei, jeg er ingen fotballtilhenger i det hele tatt. Jeg er trønder og da er det kanskje bare naturlig å holde med Rosenborg?

Det har da ingenting å si hvem kommentatorene holder med, hadde de preika kun om Brann, så hadde de da ikke vunnet mer for det!

Skrevet

Kom med jekken - vi drar og får gutten ned!

Hiver på meg sekken med jekken og sprinter avgårde. :o)

Skrevet

Haha, jeg var så gira i går at jeg ikke klarte å sitte stille i sofaen. Jeg storkoste meg så mye da Rosenborg scora det andre målet sitt at samboer'n kalte meg "olympisk mester i skadefryd" :D

*gni seg i hendene*

Skrevet

Jeg er ikke brann-supporter, men det hadde faktisk vært hakket bedre om de hadde vunnet enn denne innavlede lerkendalgjengen, gitt.

".........................................."

Gjest girasol
Skrevet

Jeg bryr meg jo ikke mye om fotball akkurat, men synes jeg må skrive under her, av ren trønderpatrioti, he,he :)

Skrevet

Du kan tro det var en hærlig dag i går!!

Og jeg gjentar atter en gang, det jeg gjentok til det kjedsommelige i går.... :

MOAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg er ikke brann-supporter, men det hadde faktisk vært hakket bedre om de hadde vunnet enn denne innavlede lerkendalgjengen, gitt.

".........................................."

Innavl? Er vel stort sett importert alle spillerne, der vel?

Skrevet

Innavl? Er vel stort sett importert alle spillerne, der vel?

Jajajajajaja...:-)

Det er vel supporterne som er innavlet, ja.

"........................................"

Skrevet

Jeg må si jeg synes det går litt over stokk og stein når jeg på vei hjem fra kampen igår ser gråtende og hylende bergensere rundt omkring overalt. Enkelte er helt utrøsterlige, andre er sinte og aggressive, noen sender drapstrusler til treneren og under kampen har du de som presterer å kaste egg på Iversen. Såklart skjønner jeg at dette er kjipt for brann-supportere men det får da pokker meg være måte på!

Jeg var innom bt.no istad der folk kan skrive inn innlegg, og da leste jeg bl.a flere som mente at gårsdagen var virkelig den verste dagen i deres liv. Da må de jammen meg ha det godt til vanlig.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161616548' post='3354373]

Så klart jeg kødder ;)

hehe :)

Skrevet

Jeg må si jeg synes det går litt over stokk og stein når jeg på vei hjem fra kampen igår ser gråtende og hylende bergensere rundt omkring overalt. Enkelte er helt utrøsterlige, andre er sinte og aggressive, noen sender drapstrusler til treneren og under kampen har du de som presterer å kaste egg på Iversen. Såklart skjønner jeg at dette er kjipt for brann-supportere men det får da pokker meg være måte på!

Jeg var innom bt.no istad der folk kan skrive inn innlegg, og da leste jeg bl.a flere som mente at gårsdagen var virkelig den verste dagen i deres liv. Da må de jammen meg ha det godt til vanlig.

Og det er nettopp derfor jeg skadefryder meg noe så ille når brann taper, fordi bergenserne er et breikjefta, tåpelig, uintelligent folkeferd. Det demonstrerer de til stadighet:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jajajajajaja...:-)

Det er vel supporterne som er innavlet, ja.

*trøsteklem*

MUHAHAHAHAHA!!!

Skrevet

*trøsteklem*

MUHAHAHAHAHA!!!

Trøst? Jeg har null interesse for fotball, så det er helt unødvendig for mitt tilfelle :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Trøst? Jeg har null interesse for fotball, så det er helt unødvendig for mitt tilfelle :-)

Men du liker bergensere bedre enn trøndere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...