Gjest Alt er tiltak Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei Har noen forslag til sunne smoothie drinker med frosne bær?Laget frosne bringebær og 0.1%yoghurt i mikseren. Det var godt.Men skulle hatt tips til flere ingredienser i tillegg til frosne bær. Liker banan,det er godt. Men er ikke det mye sukker i?Vil ha noe uten kalorier-som jeg ikke legger på meg av! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg pleier å putte blåbærjuice i, det synes jeg er godt. Ellers så bruker jeg det samme som deg, bær, vaniljeyogurt og banan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg pleier å putte blåbærjuice i, det synes jeg er godt. Ellers så bruker jeg det samme som deg, bær, vaniljeyogurt og banan. men det er vel mye kalorier i det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er vanlig å ha juice i også:-) + isbiter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 men det er vel mye kalorier i det?? Om du bruker lettyoughurt er det jammen ikke mange kalorier. Og i tillegg masse næringsstoffer. Må vel være noe av det sunneste du kan få i deg vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du kan ikke leve sunt om du ikke får i deg noen kalorier. Det er ikke slik at man skal unngå kalorier. Man skal få i seg den mengden mat (og kalorier) som kroppen - og hodet - trenger for å fungere, og helst for å holde en stabil vekt. Dersom man stadig får i seg for lite mat, så får man ikke tilstrekkelig energi og mental kapasitet til å fungere normalt. Så - ikke vær redd for kalorier i seg selv, en smoothie blir ikke usunn på noen som helst måte, med mindre du har masse sukker i da. Så lag den med det du føler for, yoghurt, bær, banan og/eller annen frukt, littegranne juice osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tip ti Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jeg bruker Sans bringebæryoghurt, banan og frossne bringebær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benniie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hei Prøv appelsinjuice, banan, frosne bringebær og blåbær. Jeg har prøvd veldig mange forskjellige, og denne har endt opp som min klare favoritt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.