Gå til innhold

forslag til smoothie ingredienser?

Gjest Alt er tiltak

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak

Hei

Har noen forslag til sunne smoothie drinker med frosne bær?Laget frosne bringebær og 0.1%yoghurt i mikseren. Det var godt.Men skulle hatt tips til flere ingredienser i tillegg til frosne bær. Liker banan,det er godt. Men er ikke det mye sukker i?Vil ha noe uten kalorier-som jeg ikke legger på meg av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alt er tiltak

Jeg pleier å putte blåbærjuice i, det synes jeg er godt. Ellers så bruker jeg det samme som deg, bær, vaniljeyogurt og banan.

men det er vel mye kalorier i det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er vel mye kalorier i det??

Om du bruker lettyoughurt er det jammen ikke mange kalorier. Og i tillegg masse næringsstoffer.

Må vel være noe av det sunneste du kan få i deg vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke leve sunt om du ikke får i deg noen kalorier. Det er ikke slik at man skal unngå kalorier.

Man skal få i seg den mengden mat (og kalorier) som kroppen - og hodet - trenger for å fungere, og helst for å holde en stabil vekt. Dersom man stadig får i seg for lite mat, så får man ikke tilstrekkelig energi og mental kapasitet til å fungere normalt.

Så - ikke vær redd for kalorier i seg selv, en smoothie blir ikke usunn på noen som helst måte, med mindre du har masse sukker i da. Så lag den med det du føler for, yoghurt, bær, banan og/eller annen frukt, littegranne juice osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

Prøv appelsinjuice, banan, frosne bringebær og blåbær. Jeg har prøvd veldig mange forskjellige, og denne har endt opp som min klare favoritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...