Gå til innhold

Test: Er du en vinner?

Anbefalte innlegg

20-39 poeng

Mange oppfatter deg nok som ganske fargeløs, ja til og med litt kjedelig. Kanskje plager det deg, kanskje ikke. Det kan være at du er for selvopptatt til å bry deg om hva andre mener og at du trives best i eget selskap. Stemmer det, så er det helt fint! Men, det kan også være at du er usikker på deg selv. Prøv et kveldskurs, bli med i en klubb eller finn en hobby som gjør det lettere for deg å omgås folk. Les mer – aviser, magasiner, bøker; det gir deg noe å snakke om. Du må selv gjøre en innsats for å komme ut av skjellet ditt, men du vil garantert oppleve at det er verdt det!

....

hm...

Fortsetter under...

20-39 poeng

Mange oppfatter deg nok som ganske fargeløs, ja til og med litt kjedelig. Kanskje plager det deg, kanskje ikke. Det kan være at du er for selvopptatt til å bry deg om hva andre mener og at du trives best i eget selskap. Stemmer det, så er det helt fint! Men, det kan også være at du er usikker på deg selv. Prøv et kveldskurs, bli med i en klubb eller finn en hobby som gjør det lettere for deg å omgås folk. Les mer – aviser, magasiner, bøker; det gir deg noe å snakke om. Du må selv gjøre en innsats for å komme ut av skjellet ditt, men du vil garantert oppleve at det er verdt det!

....

hm...

Du fikk hakket under meg, men vi er nok ikke noen utpregede sosiale festløver noen av oss:-)

Jeg fikk 60-80 poeng

Det virker som om du har funnet den rette balansen, både kvinner og menn trives i ditt nærvær. Du er livlig uten å virke brautende, morsom uten å være tåpelig, og både følsom og selvsikker på en gang. Du tilpasser deg lett andre mennesker � du er morsom når det passer, eller sympatisk og hjelpsom når det er mer på sin plass. Og du er aldri kjedelig.

Jeg hørt noe med "Make love" på radioen i går, en ny hit med vår felles "kjæreste"? Den må vel gjøre deg yr og nyforelsket igjen?

Den har jeg ikke hørt...,nå går jeg bare rundt å nynner på Amy Winehouse Rehab-sang. Og det har ingen ting med at Sivert har begynt å date Lise Karlsnes igjen.

Trur eg.

:)

Annonse

laguna1365380434

Da minner du meg om ei på jobb som hele tiden skal gjøre seg dum og deilig for alle manneben:)

Selv er jeg på 60-80

Jeg gjør meg aldri dum og deilig for noe slags mannebein...Det trenger jeg ikke, de liker og slett mitt fortryllende & bedårende jeg slik det er, sjarmerende, sexy og strålende sånn rent av seg selv! ;-P

Hvorfor sier du sukk...? Det er da den summen som indikerer det beste resultatet, slik jeg ser det!? De over 80 har jo litt problemer med å omgåes det kvinnelige kjønn :P Og jeg må da si det er best å kunne omgåes begge!

Hehe, jeg sa sukk fordi jeg syntes det var en kjedelig test og fordi alle så ut til å få de samme resultatene:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...