Gå til innhold

Sauer er all righte dyr

Anbefalte innlegg

Ja, hvem var det egentlig som sa disse bevingede ord?

Var det Unni Rustad, mangeårig leder i Kvinnefronten, eller var det Liv Finstad, nå leder for PRO-senteret? Jeg holder en knapp på sistnevnte, men må samtidig erkjenne at tida går.

For jeg husker henne i den legendariske uttalelsen som ung og søt, men da jeg så henne i en dokumentar om prostitusjon her om dagen synes jeg hun så aldrende ut.

Jeg kjente henne knapt igjen.

Så kanskje var det ingen av disse to? Og NÅR omtrent kan det ha vært? Før 1980?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255441-sauer-er-all-righte-dyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liv Finstad er ikke leder for Prosenteret. Det er en annen Liv. Finstad er sosiolog og kriminolog, selv om hun har skrevet om jenter på gata.

Jaja, her manglet det en setning: Selv om hun har skrevet om jenter på gata, så er hun ikke leder for Prosenteret.

;)

Liv Finstad er ikke leder for Prosenteret. Det er en annen Liv. Finstad er sosiolog og kriminolog, selv om hun har skrevet om jenter på gata.

Er det to som heter Liv Finstad, da? Jeg vet at hun med sauene er kriminolog, men jeg trodde det var samme dame.

Hvis du har rett, er det jo ikke rart jeg ikke kjenner henne igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...