Gå til innhold

Dol´s årlige julebord?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den tråden var veldig morsom. men det er nok ikke noe vits i å legge ut link til den, da blir den bare slettet.

Webmaster har jo slettet alle sånne "jeg liker deg" tråder i den senere tid.

Det har du sikkert rett i.

Jeg sitter på jobb og prøver å bruke minst mulig tid her inne, skjønner du.

(Det er ikke bare lett ...)

Gjest Ulvinnen

Det har du sikkert rett i.

Jeg sitter på jobb og prøver å bruke minst mulig tid her inne, skjønner du.

(Det er ikke bare lett ...)

Jeg skjønner hva du mener. Jeg skulle ikke vært på dol jeg heller, oppgavene står i kø på hjemmebane også.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg skulle ikke vært på dol jeg heller, oppgavene står i kø på hjemmebane også.

Det burde kanskje ha vært en dol-lås med en kode som gjør at man ikke kan være her mellom da og da (noe man selv må bestemme seg for med hardt hjerte og enda hardere hånd).

Jeg ser for meg noe stort og skremmende som ikke bare fungere som lås, men også som noe truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting!

Og så, på et gitt tidspunk: Pling - så er alt borte og alle de snille menneskene på dol er tilgjengelige igjen og ingenting er truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting. Bare fryd og gammen.

Men du verden - jeg måtte nok et stykke ned i min indre kjeller for å tvinge meg selv til å sette på den låsen, ja. :o)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det burde kanskje ha vært en dol-lås med en kode som gjør at man ikke kan være her mellom da og da (noe man selv må bestemme seg for med hardt hjerte og enda hardere hånd).

Jeg ser for meg noe stort og skremmende som ikke bare fungere som lås, men også som noe truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting!

Og så, på et gitt tidspunk: Pling - så er alt borte og alle de snille menneskene på dol er tilgjengelige igjen og ingenting er truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting. Bare fryd og gammen.

Men du verden - jeg måtte nok et stykke ned i min indre kjeller for å tvinge meg selv til å sette på den låsen, ja. :o)

En skremmende oppfinnelse, det der :(

Men jeg tror jeg kunne trengt den akkurat nå. :P

Så du får sende den over straks du har den klar.

Gjest Princess Peach

Der skrev du noen sannhetens ord, Gyda. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...