Angela1365380318 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Har lagt merke til at det er mange her som har sett mye film, selv har jeg ikke sett så mye, men ønsker å se en god kjærlighetsfilm eller flere, gjerne en god grinefeilm, kan godt være jentete. Noen anbefalinger? 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Liker du romantiske komedier? Det gjør jeg nemlig! Og en film jeg vil anbefale da er "How to lose a guy in 10 days" En annen søt film er "Serendipity". Men den førstnevnte er helt klart min favoritt 0 Siter
amber sun Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg syns "Broene i Madison County" er kjempefin. "Sjokolade" er og nydelig. 0 Siter
Gjest et par filmer Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Broene i Madison County Broakback Mountain 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Liker du romantiske komedier? Det gjør jeg nemlig! Og en film jeg vil anbefale da er "How to lose a guy in 10 days" En annen søt film er "Serendipity". Men den førstnevnte er helt klart min favoritt Ja de to har jeg sett og den første likte jeg veldig godt! Livet med Helen (som har samme hovedrolleinnehaver) er også fin :-) 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ja de to har jeg sett og den første likte jeg veldig godt! Livet med Helen (som har samme hovedrolleinnehaver) er også fin :-) Da må jeg se den 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 GHOST!!!! LOVE ACTUALLY Så som i himmelen Pretty Woman Dirty Dancing En offiser og en gentleman 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg syns "Broene i Madison County" er kjempefin. "Sjokolade" er og nydelig. Sjokolade er vel ikke noen kjærlighetsfilm? - eller mener du den lille sigøyner-pulinga på slutten? 0 Siter
Velouria Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Her er noen i random rekkefølge Broene i Madison County Casablanca Natural Born Killers Betty Blue 37.2 True Romance It's a Wonderful Life Amelie Sunset Boulevard 0 Siter
Atene Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Den første jeg kommer på er "Broene i Madison County". Den eneste filmen jeg har sett som er bedre enn boken. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Bella Donnas Anal Perversions 3. Sann kjærlighet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tidenes beste må vel være Tatt av Vinden. Ellers så griner jeg fælt av Flaskeposten. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tidenes beste er den kanskje ikke, men Notting Hill er en veldig koselig romantisk komedie. Det samme er Fire bryllup og en gravferd. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Casablanca? Også, jeg vet dette er litt lite salongfahig, men jeg så akkurat Could mountain og den var fiiin.! :-) Men på en sånn søndag-alenehjemme-værejentete med småsjokoladepose aktigmåte altså. Litt Titanic aktig, sant? ;-) Ellers var jo brokebackmountain også rørende. Det er jo tusenvis av halvsøte chckflicks der ute, men hvorfor kommer jeg ikke på flere? Jo! Harold & Maude var søt. Selvom broren min sa jeg sank opp til flere hakk i hans aktelse, for å synes akkurat det. Han mente at ingen menn med respekt for seg selv har noensinne likt den filmen, og at alle jenter, skuffende og betenkelig nok så ut til å like den, hvor kule og filmdiskusjonsverdige de måtte være ellers..;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Sjokolade er vel ikke noen kjærlighetsfilm? - eller mener du den lille sigøyner-pulinga på slutten? Nei ok da, ikke akkurat kjærlighetsfilm, men den er jo et slags kjærlighetsdrama ihvertfall. Hva ville du kalt den da? Men ok, jeg er vel enig i at det ikke er direkte kjærlighetsfilm når jeg tenker etter, men jeg har på en måte satt den i den kategorien, kanskje pga relasjonene dem imellom.? 0 Siter
DarkPink Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Cold Mountain og Love Actually er mine favoritter. 0 Siter
Mañana Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 The Notebook er en nydelig kjærlighetsfilm:) 0 Siter
Gjest Per Vers Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Bella Donnas Anal Perversions 3. Sann kjærlighet! "Geile Nonnen" er en sikker 2'er. 0 Siter
fresja Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Broene i Madison County. Love Story. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.