Gå til innhold

Tidenes beste kjærlighetsfilm?

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Har lagt merke til at det er mange her som har sett mye film, selv har jeg ikke sett så mye, men ønsker å se en god kjærlighetsfilm eller flere, gjerne en god grinefeilm, kan godt være jentete. Noen anbefalinger?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• ShitDiddelyDo

5

• Dorthe

3

• Angela1365380318

3

Mest aktive i denne tråden

TorneROSA1365380904
Skrevet

Liker du romantiske komedier? Det gjør jeg nemlig! ;)

Og en film jeg vil anbefale da er "How to lose a guy in 10 days" :)

En annen søt film er "Serendipity". Men den førstnevnte er helt klart min favoritt :)

Skrevet

Jeg syns "Broene i Madison County" er kjempefin.

"Sjokolade" er og nydelig.

Gjest et par filmer
Skrevet

Broene i Madison County

Broakback Mountain

Angela1365380318
Skrevet

Liker du romantiske komedier? Det gjør jeg nemlig! ;)

Og en film jeg vil anbefale da er "How to lose a guy in 10 days" :)

En annen søt film er "Serendipity". Men den førstnevnte er helt klart min favoritt :)

Ja de to har jeg sett og den første likte jeg veldig godt! Livet med Helen (som har samme hovedrolleinnehaver) er også fin :-)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Ja de to har jeg sett og den første likte jeg veldig godt! Livet med Helen (som har samme hovedrolleinnehaver) er også fin :-)

Da må jeg se den :)

Skrevet

GHOST!!!!

LOVE ACTUALLY

Så som i himmelen

Pretty Woman

Dirty Dancing

En offiser og en gentleman

Skrevet

Jeg syns "Broene i Madison County" er kjempefin.

"Sjokolade" er og nydelig.

Sjokolade er vel ikke noen kjærlighetsfilm? - eller mener du den lille sigøyner-pulinga på slutten? :)

Skrevet

Her er noen i random rekkefølge

Broene i Madison County

Casablanca

Natural Born Killers

Betty Blue 37.2

True Romance

It's a Wonderful Life

Amelie

Sunset Boulevard

Skrevet

Den første jeg kommer på er "Broene i Madison County".

Den eneste filmen jeg har sett som er bedre enn boken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bella Donnas Anal Perversions 3.

Sann kjærlighet!

Skrevet

Tidenes beste må vel være Tatt av Vinden. Ellers så griner jeg fælt av Flaskeposten.

Gjest girl with no name
Skrevet

Tidenes beste er den kanskje ikke, men Notting Hill er en veldig koselig romantisk komedie. Det samme er Fire bryllup og en gravferd.

laguna1365380434
Skrevet

Casablanca?

Også, jeg vet dette er litt lite salongfahig, men jeg så akkurat Could mountain og den var fiiin.! :-) Men på en sånn søndag-alenehjemme-værejentete med småsjokoladepose aktigmåte altså.

Litt Titanic aktig, sant? ;-)

Ellers var jo brokebackmountain også rørende.

Det er jo tusenvis av halvsøte chckflicks der ute, men hvorfor kommer jeg ikke på flere?

Jo! Harold & Maude var søt. Selvom broren min sa jeg sank opp til flere hakk i hans aktelse, for å synes akkurat det. Han mente at ingen menn med respekt for seg selv har noensinne likt den filmen, og at alle jenter, skuffende og betenkelig nok så ut til å like den, hvor kule og filmdiskusjonsverdige de måtte være ellers..;-)

Skrevet

Sjokolade er vel ikke noen kjærlighetsfilm? - eller mener du den lille sigøyner-pulinga på slutten? :)

Nei ok da, ikke akkurat kjærlighetsfilm, men den er jo et slags kjærlighetsdrama ihvertfall.

Hva ville du kalt den da?

Men ok, jeg er vel enig i at det ikke er direkte kjærlighetsfilm når jeg tenker etter, men jeg har på en måte satt den i den kategorien, kanskje pga relasjonene dem imellom.?

Gjest Per Vers
Skrevet

Bella Donnas Anal Perversions 3.

Sann kjærlighet!

"Geile Nonnen" er en sikker 2'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...