Gå til innhold

Jul i Tøyengata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde høye forventninger til Jul i Tøyengata, men ble skuffet. Syns det var kjedelig jeg, og har ikke giddet å sett på .

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carmela

17

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje du kunne fått en rolle i serien - som søsteren til han norske stuten ;)

whatever

Skrevet

Verden forandrer seg, Skomakergata kan ikke for alltid være et kjært og urørt barndomsminne.

Julestemning er vel ikke kun nelliker i en appelsin?

Julestemning er glede og latter, og for min del - synes jeg Jul i Tøyengata har klart den oppgaven godt ;)

Det har intet med jul å gjøre det er nå helt sikkert.

Skrevet

Kommer an på øyet som ser det da 8-)

Skrevet

Kommer an på øyet som ser det da 8-)

Ja - jeg svarer kun for mine to.

lalala1365380457
Skrevet

orker ikke se på, synes det er tørt og kjedelig, klarer ikke oppfatte de såkalte høydepunktene engang.. =/ kjipt, trodde det skulle være morro..

Skrevet

Jeg så første episoden og ble veldig skuffa. Så bestemte jeg meg for å se to episoder til for å se om det "tok seg opp". For meg gjorde det dessverre ikke det - heller stikk motsatt.

Så den serien ser jeg ikke på, nei. Jeg synes den er bare plump og dårlig.

Skrevet

En grei nok serie.

Skomaker Ali er ok, men jeg føler han kunne gjort mye mer ut av rollen.

Han Konnerud (det er vel han rasistfyren spilt av Ali, ikke sant?) er direkte kjedelig. Moren hans er dog litt artig. Men hun spilte langt kulere rasist i Nissene På Låven.

Negrene som diskuterer Sissel Kyrkjebø er geniale. Typisk nordmenn og tro at fire negre som henger på hjørnet diskuterer drugs. Ikke hypernorske ting. Kult!

Høydepunktet for min del er kompisen til Ali. Han og kona er råbra!

Men serien når ikke Nissene På Låven til knærne engang.

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes det er en kjedelig og dårlig serie.

hare1365380455
Skrevet

Ja - jeg svarer kun for mine to.

Og mine to. :)

Skrevet

Jeg hadde høye forventninger til Jul i Tøyengata, men synes ikke det er spesielt morsomt. Flirer noen ganger, men det er langt fra hysterisk morsomt.

Hysterisk morsomt? Det var da hverken The Julekalender eller Nissene på Låven. Det er ytterst får ting som er hysterisk morsomt, synes jeg, med unntak av korte øyeblikk innimellom.

".........................................."

Skrevet

Slikt skjer når man har for høye forventninger vettu :)

Det er ikke hysterisk morsomt nei, men jeg synes de greier å presse inn mange vittigheter på de 15 minuttene det varer :P

Enig med deg. Hva er det folk forventer seg av en relativt amatørmessig og totalt lavbudsjetts JULEKALENDER på 15 min. pr. episode?

"........................................."

Skrevet

Jeg syn shele greia er overspilt -og det er teit å la en pakistaner spille en nordmann og omvendt -og det er gamle vitser som man har hørt 1000 ganger før -det er rett og slett umorsomt etter min smak - null poeng og bare for å drite ut Skomakergata -som hadde et visst julebudskap i seg.

Det der er faktisk ganske frekkt av deg å påstå. Det er overhodet ingen utdriting av skomakergata i den serien - det er en satire og parodi på serien. Jeg fatter ikke at det går an å misforstå så gjennomført grundig.

Skrevet

Ah, for nissene på loven har veldig med jul å gjøre, ikke sant? Helt utrolig. Dette er forøvrig en serie for voksne.

"........................................"

Skrevet

Kanskje du kunne fått en rolle i serien - som søsteren til han norske stuten ;)

Like surmaget i svaret til deg, ihvertfall :-)

Skrevet

Analkuler på juletreet!!

Men det er vel sikkert nevnt allerede. Gidder ikke lese hele tråden.

Skrevet

Det der er faktisk ganske frekkt av deg å påstå. Det er overhodet ingen utdriting av skomakergata i den serien - det er en satire og parodi på serien. Jeg fatter ikke at det går an å misforstå så gjennomført grundig.

Jeg syns det - den er ikke morsom.

Skrevet

Ah, for nissene på loven har veldig med jul å gjøre, ikke sant? Helt utrolig. Dette er forøvrig en serie for voksne.

Ja - den handlet om grøt, julepynt, julesanger etc. etc. - ;)

Ja skjønner den er for voksne - men jeg liker den like dårlig som jeg liker humoren til OJ.

SELV om jeg syns han Ali-fyren er kjempemorsom. Serien "treffer" meg ikke -og jo - for meg syns jeg den harselerer med sånt som jeg syns er hyggelig med jula. - Det gjorde også Nissene på låven -men den gjorde det på en annen måte. Jeg meldte meg til og med PÅ den -jeg - hihi - trodde det var for alle...

Skrevet

Hysterisk morsomt? Det var da hverken The Julekalender eller Nissene på Låven. Det er ytterst får ting som er hysterisk morsomt, synes jeg, med unntak av korte øyeblikk innimellom.

Jo The Julekalender lo jeg så jeg grein av - faren min går fremdeles rundt og sier ÅH? ÅH? som ho kjerringa gjorde - hehe.

Og Nissene på låven var også hysterisk morsom.

Man kan ikke diskutere humor på alvor, Prozze - den er delt som baken, veit du.

Skrevet

En grei nok serie.

Skomaker Ali er ok, men jeg føler han kunne gjort mye mer ut av rollen.

Han Konnerud (det er vel han rasistfyren spilt av Ali, ikke sant?) er direkte kjedelig. Moren hans er dog litt artig. Men hun spilte langt kulere rasist i Nissene På Låven.

Negrene som diskuterer Sissel Kyrkjebø er geniale. Typisk nordmenn og tro at fire negre som henger på hjørnet diskuterer drugs. Ikke hypernorske ting. Kult!

Høydepunktet for min del er kompisen til Ali. Han og kona er råbra!

Men serien når ikke Nissene På Låven til knærne engang.

Så enig - for en gangs skyld .;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...