Gå til innhold

Jul i Tøyengata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. Men serieskaperne vet ikke helt når nok er nok. De burde finne på noe nytt i stedet for å kjøre det samme opplegget med dem i 24 episoder.

Tja....jeg synes ikke det konseptet er helt oppbrukt enda 8-P En klassiker det der for meg, hehe

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carmela

17

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja....jeg synes ikke det konseptet er helt oppbrukt enda 8-P En klassiker det der for meg, hehe

Det finnes flust av fordommer de kunne spilt på. I stedet kjører den samme greia hver eneste dag.

Det vitner ikke akkurat om kreativitet. :)

Skrevet

Jeg bannlyser ikke serien. Jeg sier bare at den høyst kan betegnes som midt på treet, og det er nærliggende å sammenligne konseptet med nettopp Nissene På Låven.

Men jeg synes egentlig ikke Ali er morsom i det hele tatt. Han funka sammen med Otto, men det var på grunn av Otto. Ikke på grunn av Ali.

Kompisen hans, den taxiløyvekåte skruen, er dog en fyr som faktisk får meg til å le.

Kan være enig der. Ali gjør ikke mye utav seg - men det er vel kanskje meningen også. Han spiller litt mer nøytral, mens de rundt ham krydrer serien.

Karakteren til han kompisen er jo artig.

Synes det er morsomt at de har fått med slike "kompiser" som sitter og henger i sjappene (som han hos Konnerud også).

Personlig får jeg the creeps av ho fru Konnerud, med 200-lappene. (Er ikke det forresten umulig å presse sedler inn i kronespillene nå?)

Skrevet

Det finnes flust av fordommer de kunne spilt på. I stedet kjører den samme greia hver eneste dag.

Det vitner ikke akkurat om kreativitet. :)

Jooo, sant nok det. Men all ære til den som fant på det med de tre negrene, den appellerte til meg iallefall.

Men at de kommer med flere vrier før den 24. skal vi vel ikke se bort ifra ;)

Skrevet

Eckbo liker jeg :)

Der ser du! Vi mennesker er ikke så forskjellige som dem skal ha det til :o>

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...