runeh Skrevet 27. april 2001 Skrevet 27. april 2001 Falt forkjært på fotballtrening. Landet på hælen og fikk strukket vristen. Ble nødt til å avbryte treningen pga smerter i hæl/akkilles. Har hatt treningsfri i 6 uker nå og skaden er langt ifra leget. Problemet er at når jeg strekker på vristen får jeg smerter i hælen/akillessen. Jeg kan bevege meg vanlig og belaste muskelen på baksiden av leggen uten å kjenne noe til skaden. Sjekker skaden jevnlig, men det virker ikke som om den blir noe bedre. Hva kan problemet være? Er vel kanskje vanskelig å vite. Blir vel nødt å søke om hjelp, men hvem vet mest om slike typer skader? Fysoterapeut, allmennlege eller kiropraktor? 0 Siter
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 6. mai 2001 Skrevet 6. mai 2001 Hei, Ganske kort. Du bør sjekkes av lege.Jeg ville gå til en almen medisiner først. I hvert fall om han/hun var opptatt av idrett. I øvrig kan det bli aktuelt å henvise deg til en idrettslege, en fysikalsk medisiner eller en ortoped. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.