Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skal du ha! :-D

Skulle ønsket jeg kunne skryte av det samme... Nå er det jo en del annet å heve hodet over for mitt vedkommende da, trøster meg med det. Tross alt.

Jeg fant ut at jeg ikke er noe god til å dra med ned på treninga, men at jeg må ta i et tak. Og det å dra på seg superundertøy, treningsbukse, genser og høretelefoner, krever ikke annet en litt disiplin.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• NeaNoor

5

• ShitDiddelyDo

4

• double

3

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Joda, har tenkt en del på det.

Jeg vet hva jeg har, og er ikke slem med ham på noen måte. Men jeg har vært mye syk, og det har vært tårer og fortvilelse på høyt nivå, noe som selvsagt har preget oss begge. Men han har aldri klaget, aldri klandret, bare støttet. Og det er _det_ jeg setter så umåtelig stor pris på.

Men tusen takk for godt råd. Lover å ta det med meg. :-)

Jeg kjenner litt til det med sykdom, så jeg skjønner hva du mener.

Skrevet

Fidel Castro

Han og Che skrøt i sin glanstid at de skulle drepe og drepe og drepe til alle var frie.

Fremdeles sitter 6000 politiske fanger i fengsel der.

Skrevet

Fidel Castro

Det er så rart å se gamle svart-hvit-innslag på TV om Kennedy og Cuba-krisen og slikt, og så var jaggu med Fidel med dengangen også!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg vil hylle alle snille og gode mennesker på jorden.

Gjest annlovinda
Skrevet

Da vil jeg hylle min søster. Som alltid er der, om jeg trenger en å prate med, eller en til å hjelpe meg.

Skrevet

Han og Che skrøt i sin glanstid at de skulle drepe og drepe og drepe til alle var frie.

Fremdeles sitter 6000 politiske fanger i fengsel der.

Jøss.. noen har lest hva jeg skrev. Ikke dårlig..

Skrevet

Det er så rart å se gamle svart-hvit-innslag på TV om Kennedy og Cuba-krisen og slikt, og så var jaggu med Fidel med dengangen også!

Ja, han har vart en stund

Hylle han vil jeg vel egentlig ikke, men jeg skulle gjerne hatt snakketøyet hans :)

Skrevet

Solen! Fordi at den nå er på tur høyere opp på himmelen, slik at det snart blir sommer.

Skrevet

Jeg vil hylle meg selv, for den joggeturen jeg nettopp har tatt - den første siden i fjor vår, og i en periode hvor trening har stått særdeles lavt i kurs i lang tid.

Nå skal det bli andre boller!

Da er vi to! *high five* :-)

Skrevet

Jøss.. noen har lest hva jeg skrev. Ikke dårlig..

De hadde vel drept til alle var døde, og de døde er frie. Når halve folket re i fengsel eller drept, så har resten det veldig bra. Egetlig ikke.

Skrevet

Manusforfatteren av House? hehe

Åh ja! Da vil jeg hylle Hugh Laurie jeg da. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Da vil jeg hylle min søster. Som alltid er der, om jeg trenger en å prate med, eller en til å hjelpe meg.

:-)

Dere er heldige.

ylvali1365381015
Skrevet

Kjæresten min, fordi han har den vidunderlige egenskapen å innrømme feil og å be om unnskyldning, og ikke minst for hans enorme tålmodighet og forståelse med en jente som ikke er skrudd helt riktig sammen noen steder.

Skulle ønske jeg kunne si det samme!

I dag er jeg derimot så skuffet og forbanna på min, blir sjalu av å lese sånt... :-/

Men for alle del, det er fint at du har det bra. ;-)

Gjest livets skuffelser
Skrevet

Min oldemor,verdens snilleste dame,som livet desverre ga langt flere skuffelser og slag enn gleder.

Mistet to småbarn,måtte sende fra seg en syk sønn og så han aldri mer igjen før han døde,mistet mannen,ble lobotomert,mobbet av lokalmiljøet og senil i tidlig alder.

Allikevel klar i troen på gud og alltid med et smil...

Skrevet

Solen! Fordi at den nå er på tur høyere opp på himmelen, slik at det snart blir sommer.

Støttes.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er vi to! *high five* :-)

Vurderer å ta en aldri så liten joggetur i kveld også, selv om jeg må sies å være noe støl. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...