buzzy Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Vi skal til Dyreparken i Kristiansand i sommer. I den anledning lurer jeg på om noen vet om det har kommet ut en dvd om Folk og røvere i Kardemomme by? 0 Siter
laban Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg tror ikke den finnes på verken video eller DVD, bare som CD / lydbok. Egners verker er meget godt beskyttet, han sørget bl.a. for at det ikke kan gjøres noen "moderne vri" på teaterforestillingene. Filmen kjøres vel på kino nå og da fremdeles, i korte perioder. Derfor er det ikke frigjort noen kopier for salg. 0 Siter
buzzy Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Jeg tror ikke den finnes på verken video eller DVD, bare som CD / lydbok. Egners verker er meget godt beskyttet, han sørget bl.a. for at det ikke kan gjøres noen "moderne vri" på teaterforestillingene. Filmen kjøres vel på kino nå og da fremdeles, i korte perioder. Derfor er det ikke frigjort noen kopier for salg. Takk for svar. Det var dumt, men som jeg tordde. Gutten vår på 3 år får ikke med seg innholdet på cd'n. Greier ikke å konsentrere seg nok til å få med seg hva som skjer. Men da får vi prøve å gjøre det ekstra levende for han når vi leser i boka, da;) 0 Siter
caprice Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Takk for svar. Det var dumt, men som jeg tordde. Gutten vår på 3 år får ikke med seg innholdet på cd'n. Greier ikke å konsentrere seg nok til å få med seg hva som skjer. Men da får vi prøve å gjøre det ekstra levende for han når vi leser i boka, da;) Vi tok opp Kardemommeby på DVD da NRK sendte teaterforestillingen på tv. Kjempestas for vår yngste som nå er 4 år (like stas i fjor). Men de sender jo ikke dette så veldig ofte da... Kan kanskje søkes opp på NRK.no? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Vi tok opp Kardemommeby på DVD da NRK sendte teaterforestillingen på tv. Kjempestas for vår yngste som nå er 4 år (like stas i fjor). Men de sender jo ikke dette så veldig ofte da... Kan kanskje søkes opp på NRK.no? Duh... du har ikke lyst til å brenne en kopi...? 0 Siter
laban Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Vi tok opp Kardemommeby på DVD da NRK sendte teaterforestillingen på tv. Kjempestas for vår yngste som nå er 4 år (like stas i fjor). Men de sender jo ikke dette så veldig ofte da... Kan kanskje søkes opp på NRK.no? nrk.no har også bare lydbok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.