Gå til innhold

Kardemommeby på DVD?


buzzy

Anbefalte innlegg

Vi skal til Dyreparken i Kristiansand i sommer. I den anledning lurer jeg på om noen vet om det har kommet ut en dvd om Folk og røvere i Kardemomme by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke den finnes på verken video eller DVD, bare som CD / lydbok.

Egners verker er meget godt beskyttet, han sørget bl.a. for at det ikke kan gjøres noen "moderne vri" på teaterforestillingene.

Filmen kjøres vel på kino nå og da fremdeles, i korte perioder. Derfor er det ikke frigjort noen kopier for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den finnes på verken video eller DVD, bare som CD / lydbok.

Egners verker er meget godt beskyttet, han sørget bl.a. for at det ikke kan gjøres noen "moderne vri" på teaterforestillingene.

Filmen kjøres vel på kino nå og da fremdeles, i korte perioder. Derfor er det ikke frigjort noen kopier for salg.

Takk for svar. Det var dumt, men som jeg tordde. Gutten vår på 3 år får ikke med seg innholdet på cd'n. Greier ikke å konsentrere seg nok til å få med seg hva som skjer. Men da får vi prøve å gjøre det ekstra levende for han når vi leser i boka, da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det var dumt, men som jeg tordde. Gutten vår på 3 år får ikke med seg innholdet på cd'n. Greier ikke å konsentrere seg nok til å få med seg hva som skjer. Men da får vi prøve å gjøre det ekstra levende for han når vi leser i boka, da;)

Vi tok opp Kardemommeby på DVD da NRK sendte teaterforestillingen på tv. Kjempestas for vår yngste som nå er 4 år (like stas i fjor). Men de sender jo ikke dette så veldig ofte da... Kan kanskje søkes opp på NRK.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Vi tok opp Kardemommeby på DVD da NRK sendte teaterforestillingen på tv. Kjempestas for vår yngste som nå er 4 år (like stas i fjor). Men de sender jo ikke dette så veldig ofte da... Kan kanskje søkes opp på NRK.no?

Duh... du har ikke lyst til å brenne en kopi...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok opp Kardemommeby på DVD da NRK sendte teaterforestillingen på tv. Kjempestas for vår yngste som nå er 4 år (like stas i fjor). Men de sender jo ikke dette så veldig ofte da... Kan kanskje søkes opp på NRK.no?

nrk.no har også bare lydbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...