Gjest Anne Thyholdt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! For ca 8-10 år siden var jeg veldig plaget av smerte i lever og galle. Jeg var til alle mulige undersøkelser også innlagt på sykehus, men de fant ikke noe. Til slutt fikk jeg time hos en pensjonert tannlege (husker ikke hva han het) som leide kontor hos Chi Gong senteret i Oslo (Ulla Brand). Han fant ut at Vagus Nervus lå i klem etter en hesteulykke da jeg var 17 år. Jeg gikk til noen behandlinger hos ham og etter et halvt år var jeg smertefri. Det har jeg vært helt fram til for en uke siden. Nå har jeg fått de samme smertene på høyre side bak og under ribbenet foran på høyre side. Er du kjent med at vagus nervus kan forårsake disse smertene og kan du eventuelt hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279278-galle-og-leverplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.