pekkaline Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg lurer på om dere vasker slips selv om det står ikke vask på lappen? Jeg står her med et uniformslips, som har fått en heftig flekk. (teit at det ikke kan vaskes da!) Gnir jeg bare litt (tror jeg må gni leeenge da) ,eller vasker jeg det i maskin? Vet dere har snakket om penbukser som egentlig ikke kan vaskes, og det går bra i maskin 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har vasket slips, for enten kan det ikke brukes pga flekken eller det blir ubrukelig pga vasken, og det går ut på ett, som regel går det bra med vaskingen. Jeg vasker for hånd med Milo såpe (for silke og ull). Hilsen 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Skrevet 29. juni 2007 Jeg har vasket slips, for enten kan det ikke brukes pga flekken eller det blir ubrukelig pga vasken, og det går ut på ett, som regel går det bra med vaskingen. Jeg vasker for hånd med Milo såpe (for silke og ull). Hilsen Takk skal du ha! Da gjør jeg et forsøk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg prøvde en gang å vaske ett av mannen sine slips. Det funket veeeeldig dårlig!!! Det er noe inni slipsene som gjør at de holder formen, og det mister fullstendig formen. Slipset var fullstendig ubrukelig etterpå. Så prøv noe annet 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Skrevet 29. juni 2007 Jeg prøvde en gang å vaske ett av mannen sine slips. Det funket veeeeldig dårlig!!! Det er noe inni slipsene som gjør at de holder formen, og det mister fullstendig formen. Slipset var fullstendig ubrukelig etterpå. Så prøv noe annet Jeg har gnidd med ei fuktig fille. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være nok, men det så tålig bra ut. Var tom for milo, så det ble ikke maskinvask. Det er i grunnen kjedelig at slips ikke kan vaskes. De koster jo noen kroner.... Jaja 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har gnidd med ei fuktig fille. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være nok, men det så tålig bra ut. Var tom for milo, så det ble ikke maskinvask. Det er i grunnen kjedelig at slips ikke kan vaskes. De koster jo noen kroner.... Jaja Jeg synes også det er dumt. De henger jo på en slik plass at man før eller senere er nødt til å søle noe på dem. Og som du sier - de koster rimelig mange penger. Fint at du fikk bort det meste - kanskje det kan brukes likevel 0 Siter
morsan Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har vasket slips slik som Mandolina skriver: For hånd med Milo silkevask. Du kan også levere det til rens. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Jeg har vasket slips slik som Mandolina skriver: For hånd med Milo silkevask. Du kan også levere det til rens. ok, greit å vite 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg prøvde en gang å vaske ett av mannen sine slips. Det funket veeeeldig dårlig!!! Det er noe inni slipsene som gjør at de holder formen, og det mister fullstendig formen. Slipset var fullstendig ubrukelig etterpå. Så prøv noe annet Det har jeg gjort også - faktisk så ille at jeg var i tvil om det var et slips, etter maskinvasken.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.