Gå til innhold

vaske slips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere vasker slips selv om det står ikke vask på lappen? Jeg står her med et uniformslips, som har fått en heftig flekk. (teit at det ikke kan vaskes da!) Gnir jeg bare litt (tror jeg må gni leeenge da) ,eller vasker jeg det i maskin? Vet dere har snakket om penbukser som egentlig ikke kan vaskes, og det går bra i maskin :)

Fortsetter under...

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har vasket slips, for enten kan det ikke brukes pga flekken eller det blir ubrukelig pga vasken, og det går ut på ett, som regel går det bra med vaskingen.

Jeg vasker for hånd med Milo såpe (for silke og ull).

Hilsen

Skrevet

Jeg har vasket slips, for enten kan det ikke brukes pga flekken eller det blir ubrukelig pga vasken, og det går ut på ett, som regel går det bra med vaskingen.

Jeg vasker for hånd med Milo såpe (for silke og ull).

Hilsen

Takk skal du ha! :) Da gjør jeg et forsøk.

Skrevet

Jeg prøvde en gang å vaske ett av mannen sine slips. Det funket veeeeldig dårlig!!!

Det er noe inni slipsene som gjør at de holder formen, og det mister fullstendig formen. Slipset var fullstendig ubrukelig etterpå.

Så prøv noe annet :)

Skrevet

Jeg prøvde en gang å vaske ett av mannen sine slips. Det funket veeeeldig dårlig!!!

Det er noe inni slipsene som gjør at de holder formen, og det mister fullstendig formen. Slipset var fullstendig ubrukelig etterpå.

Jeg har gnidd med ei fuktig fille. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være nok, men det så tålig bra ut. Var tom for milo, så det ble ikke maskinvask. Det er i grunnen kjedelig at slips ikke kan vaskes. De koster jo noen kroner.... Jaja :)

Skrevet

Jeg har gnidd med ei fuktig fille. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være nok, men det så tålig bra ut. Var tom for milo, så det ble ikke maskinvask. Det er i grunnen kjedelig at slips ikke kan vaskes. De koster jo noen kroner.... Jaja :)

Jeg synes også det er dumt. De henger jo på en slik plass at man før eller senere er nødt til å søle noe på dem. Og som du sier - de koster rimelig mange penger.

Fint at du fikk bort det meste - kanskje det kan brukes likevel :)

Annonse

Skrevet

Jeg har vasket slips slik som Mandolina skriver: For hånd med Milo silkevask.

Du kan også levere det til rens.

Skrevet

Jeg har vasket slips slik som Mandolina skriver: For hånd med Milo silkevask.

Du kan også levere det til rens.

ok, greit å vite :)

Skrevet

Det har jeg gjort også - faktisk så ille at jeg var i tvil om det var et slips, etter maskinvasken.. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...