Gjest Wwnche Luggenes Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei! Eg har gått 23kilo på 2år, har endå nokon kilo å gå ned. Eg går mykje tura i fjellet og eg er aktiv.Kva som gjer at eg legge på meg 2kilo og så går eg ned igjen 2 kilo? Eg er vegetarianar, eg spiser mykje frukt og grønnsaker og fisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er en helt normal vektvariasjon det. Litt avhengig av hvor du er i syklusen, hvor mye mat du har i tarmene, om du drakk 4 kopper te i går kveld osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vekta mi viser 1/2 kiloer. (Vet at mange vekter viser hvert 100 gram). Min vekt kan vise opp til 1 1/2 kilo forskjell fra en dag til en annen. Ser ofte sammenhenger med at jeg har spist mye mat på kvelden dagen før, eller om jeg heller hvar vært ute og trent og spist lite etterpå. Så denne forskjellen skyldes nok mest at tarmen er full/tom. Noen dager er det også vanskeligere å få på ringene, så da regner jeg med at jeg har litt vann i kroppen. Slike dager veier jeg også mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.