Gjest millit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei dere, Jeg har nylig begynt trene på min trimsykkel (en helt ny, skikkelig god en). Har også lagt om kosten noe, og spiser nå hver 3-4 time, samt at det jeg putter i munnen er nokså normal, sunn kost. Spiser lite fett og karboer, men mye proteiner - og pøser på med grønnsaker. Så er det sånn,da - at da jeg begynte med dette - for en uke siden, veide jeg 81 kg. Jeg er 174 høy, så det er i meste laget. Trivselsvekt er 72 kg. I dag veier jeg 79,5 - så jeg har allerede gått ned litt, da. Men hvor mange kalorier forbrenner jeg egentlig ved å sykle ca 30 minutter 6 dager i uken? Hvor stor effekt vil dette gi - og når bør jeg se resultater? Jeg trener alltid 15 minutter styrke like etter sykkeløkten også - på en apparat, og jeg sykler med 70 % av maxpuls - ligger åp rundt 130-140 hele tiden, så jeg blir god og svett. Noen som kan tenke seg til når jeg ser resultater? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg er litt mindre/lettere enn deg. Da jeg er på spinning ligger jeg høyrer i puls enn deg. Jeg forbrenner ca. 400 kalorier i timen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.