Gjest hilsen fra sørlendingen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei dere, jeg er ei jente på 173cm, og 80 kg. Er ikke fornøyd med det, og vil ned til 74, som jeg trives med. Jeg har begynt trene på trimsykkel. Trener med 70 % av maxpuls i en halvtime 4-5 dager i uken. Ellers spiser jeg følgende: Frokost: God morgen youghurt eller en brødskive eller en bolle med havrepuff ELLER så skipper jeg hele frokosten av og til. Lunsj: En halv grov baguette med skinke og ost eller en salat med kylling Middag: Alt mulig - stort sett fisk eller kjøtt med poteter - og mye wok mat. Kvelds: Max en skive eller en bolle med havrepuff Jeg må innrømme jeg IKKE klarer holde meg unna sjokolade,og spiser ca 50 gram melkesjokoade pr dag. Nytter ikke hva dere sier , jeg er avhengig. Hva gjør jeg galt? Går jo ikke ned, men er blit noe fastere i fisken.Begnte for 2 uker siden, og har gått ned 3-400 gram. Kan jeg få tips til hva jeg kan gjøre annerledes, så blir jeg svært takknmelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Treningsansvarlig Halvor er tilbake om 1 uke. Vent til da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ikke skipp frokosten, kroppens forbrenning må komme i gang. For å holde blodsukkeret stabilt og forbrenningen jevn gjennom dagen, er det lurt å legge inn et par mellommåltid, du skriver at du spiser kun frokost, middag og kvelds. En liten håndfull nøtter, en banan eller annen frukt fungerer fint som mellommåltid. Prøv å spis ca hver 3. time. Kanskje sjokoladesuget avtar også. Prøv å tenke gjennom hvorfor du spiser sjokoladen, er det fordi du har lyst på, eller er det gammel vane? Hva drikker du? Husk at du får i deg kalorier også gjennom drikken. Vann (uten tilsatt smak osv), svart kaffe og te inneholder lite kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pondus73 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis du går ned 3-400 gr. på to uker er dette nesten ett kilo i mnd. Noe raskere vektreduksjon pr. mnd. mener enkelte en bør unngå. Så stå på! Blir ti kilo i året dette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.