Moomi Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er en kvinne på 31 år. I omtrent to år har jeg inntatt 1200 kalorier pr dag. Det startet med matvareallergi. I en periode var jeg så redd for smarter i kroppen at jeg bare turde å spise noen få matvarer. Av en eller annen grunn bare fortsatte jeg med denne dietten. Kli og biola til frokost. Youghurt og eple/banan til lunsj Masse grønnsaker og litt tilbehør slik som kikerter, kålrabi, mais til middag Masse epler(ca 5-6) om kvelden Jeg veier 54 kg(omtrent.Veier meg ikke), og er 165 cm høy. Jeg trives med vekten, men trenger mer energi og har lyst til å spise mer. Jeg antar at kroppen er i sparebluss. Har noen tips om hvordan jeg kan begynne å spise normalt uten å rase opp i vekt? Jeg trener regelmessig og har en jobb hvor jeg er i mye aktivitet, så det er ikke mange muligheter for mer aktivitet. Veldig takknemlig for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.