Pus123 Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 har en sønn som er nå 1 mnd.. hvor mye er det egentlig normalt at de sover? er imponert over hvor mye den lille greier å holde seg våken. 0 Siter
Gjest Mammaen til to Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Det varierer selvsagt veldig. Jeg har to barn. Den første sov så å si døgnet rundt den første tiden. Våknet bare når han var sulten eller trengte skift. Nummer to sov så å si ikke. Eller, hun sov vel kanskje 7 timer på natta og 1 time på dagen, om vi var heldige. 0 Siter
Pus123 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Det varierer selvsagt veldig. Jeg har to barn. Den første sov så å si døgnet rundt den første tiden. Våknet bare når han var sulten eller trengte skift. Nummer to sov så å si ikke. Eller, hun sov vel kanskje 7 timer på natta og 1 time på dagen, om vi var heldige. okei, syns det er litt rart siden første sønnen vår sov kjempemasse.. men betryggende å høre at det ikke er unormalt da=) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 I den alderen er visst det meste normalt. Alt fra 20 timer til rundt en 10-12 mener jeg å ha lest. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Min eldste brukte å strekke det til ca 9 timer i døgnet på den tiden ( og mer har det aldri blitt), to-tre timer max i strekk.Hun har et søvnbehov som er mye lavere enn mitt! De to andre lå vel mellom 12-15 timer i døgnet, med noen velsignede dager med 17 timer. Leste et sted at barn som er 4 mnd sover i gjennomsnitt 16 rimer i døgnet. Det var slikt som fikk oss til å le hysterisk.... 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 okei, syns det er litt rart siden første sønnen vår sov kjempemasse.. men betryggende å høre at det ikke er unormalt da=) Er det ikke sønnen din som har ryggmargsbrokk? Hvordan er det med ham? Hvis du har lyst til å svare... 0 Siter
Pus123 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 Er det ikke sønnen din som har ryggmargsbrokk? Hvordan er det med ham? Hvis du har lyst til å svare... han blir helt frisk!=) utrolig heldige vi har vært! nervene gikk ikke i brokket.. alt fungerer som det skal 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 han blir helt frisk!=) utrolig heldige vi har vært! nervene gikk ikke i brokket.. alt fungerer som det skal Så bra! Nå ble jeg lettet på deres vegne. Jeg har tenkt på dere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.