Gå til innhold

hvor mye sove??


Pus123

Anbefalte innlegg

har en sønn som er nå 1 mnd.. hvor mye er det egentlig normalt at de sover? er imponert over hvor mye den lille greier å holde seg våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammaen til to

Det varierer selvsagt veldig.

Jeg har to barn. Den første sov så å si døgnet rundt den første tiden. Våknet bare når han var sulten eller trengte skift.

Nummer to sov så å si ikke. Eller, hun sov vel kanskje 7 timer på natta og 1 time på dagen, om vi var heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer selvsagt veldig.

Jeg har to barn. Den første sov så å si døgnet rundt den første tiden. Våknet bare når han var sulten eller trengte skift.

Nummer to sov så å si ikke. Eller, hun sov vel kanskje 7 timer på natta og 1 time på dagen, om vi var heldige.

okei, syns det er litt rart siden første sønnen vår sov kjempemasse.. men betryggende å høre at det ikke er unormalt da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea Silvia

Min eldste brukte å strekke det til ca 9 timer i døgnet på den tiden ( og mer har det aldri blitt), to-tre timer max i strekk.Hun har et søvnbehov som er mye lavere enn mitt!

De to andre lå vel mellom 12-15 timer i døgnet, med noen velsignede dager med 17 timer.

Leste et sted at barn som er 4 mnd sover i gjennomsnitt 16 rimer i døgnet. Det var slikt som fikk oss til å le hysterisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, syns det er litt rart siden første sønnen vår sov kjempemasse.. men betryggende å høre at det ikke er unormalt da=)

Er det ikke sønnen din som har ryggmargsbrokk? Hvordan er det med ham? Hvis du har lyst til å svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sønnen din som har ryggmargsbrokk? Hvordan er det med ham? Hvis du har lyst til å svare...

han blir helt frisk!=) utrolig heldige vi har vært! nervene gikk ikke i brokket.. alt fungerer som det skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han blir helt frisk!=) utrolig heldige vi har vært! nervene gikk ikke i brokket.. alt fungerer som det skal

Så bra! Nå ble jeg lettet på deres vegne. Jeg har tenkt på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...