fuji1365380447 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg er i gang med et omfattende slankeprosjekt (har tatt av 9 kg så langt), og har ennå 8-9 kg igjen. Men det er jo viktig med delmål også, og i dag er jeg så stolt av meg selv, og føler meg finere enn på lenge! I går kveld gikk jeg systematisk gjennom klesskapet mitt, og ryddet vekk klær som har blitt for store. Og så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve et par bukser som jeg liker godt, men som ikke har passet på neste tre år. Og jammen så fikk jeg dem ikke på! *klapper meg selv på ryggen og strutter litt ekstra med stjerten i dag* 0 Siter
Gjest Bik Bok Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer, er det ikke deilig å føle seg "fresh" og fastere i kroppen? Stå på, du klarer de neste 8 kiloene også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 *En ekstra klapp på stjerten fra meg* ;o) Flink er du! 0 Siter
Speak Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Imponerende. Og sikkert kjempemotiverende:-) 0 Siter
AAA Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Er det ikke en herlig følelse vel? :-) Jeg var på salg og kjøpte to skjørt størrelse 38 her nettopp.. Jeg har aldri i mitt voksne liv kommet oppi noe størrelse 38 før. Jeg formelig FLØY ut av prøverommet med tidenes største flir klistra på ansiktet! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.