fuji1365380447 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er i gang med et omfattende slankeprosjekt (har tatt av 9 kg så langt), og har ennå 8-9 kg igjen. Men det er jo viktig med delmål også, og i dag er jeg så stolt av meg selv, og føler meg finere enn på lenge! I går kveld gikk jeg systematisk gjennom klesskapet mitt, og ryddet vekk klær som har blitt for store. Og så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve et par bukser som jeg liker godt, men som ikke har passet på neste tre år. Og jammen så fikk jeg dem ikke på! *klapper meg selv på ryggen og strutter litt ekstra med stjerten i dag* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bik Bok Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerer, er det ikke deilig å føle seg "fresh" og fastere i kroppen? Stå på, du klarer de neste 8 kiloene også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 *En ekstra klapp på stjerten fra meg* ;o) Flink er du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Imponerende. Og sikkert kjempemotiverende:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det ikke en herlig følelse vel? :-) Jeg var på salg og kjøpte to skjørt størrelse 38 her nettopp.. Jeg har aldri i mitt voksne liv kommet oppi noe størrelse 38 før. Jeg formelig FLØY ut av prøverommet med tidenes største flir klistra på ansiktet! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Flinking!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bravo! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.