Gå til innhold

Trening og BH


Gjest 90DD...

Anbefalte innlegg

Gjest 90DD...

Jeg synes det er vanskelig å finne en god BH som støtter godt uten å belaster skuldre/rygg eller "gnage" inn i huden, og synes derfor det er mest behagelig å trene uten. Hvor skadelig er dette? Evt har noen tips til gode BH-modeller med en overkommelig pris?

Bruker i stedet en litt trang T-skjorte. Har i utg. punktet størrelse 90 DD, og trener mest med sykkel, rask gange og stavgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker den typen sports-bh som deler puppene med to cuper, altså ikke de som er som en topp. Lette på Cubus som fører Triumph. Babette skryter sånn av Triumph sine, men de passet overhode ikke meg, de ga ingen støtte til selve puppen synes jeg, dessuten fikk puppene mine så rar fasong i dem. :o) Var på flere sportsbutikker (G-sport, Sport1 og MX Sport) uten å finne noe som passet.

Til slutt fant jeg to stykker av merket Champion på InterSport og de er helt suverene! Ikke var de så dyre heller, det ble 750,- for to og det må jeg som regel ut med for en normal bh om jeg skal ha en skikkelig en så.. :o) Jeg bruker 75E så det er litt å holde fast på. Sports-bh kan med fordel kjøpes litt mindre enn vanlig synes jeg, så de klemmer brystene litt inntil kroppen, men Champion sine er ikke store i størrelsen så jeg har vel en i 75DD og en i 75E tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hvis du synes det ikke er ubehagelig å trene uten BH så er det greit. Ellers er spesielt lagete BH-er for idrettsutøvere å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...