Gjest millit Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva kommer det av at de ukene jeg har eggløsning eller mens, så stopper vektnedgangen opp? Følger grete roede, og den uken jeg hadde mens, gikk jeg liksom bare ned 300 gram...og nå når jeg har eggløsning har jeg bare gått ned 100 gram...i motsetning til de andre ukene, da går jeg ned rundt 1 kg på uke. Hva komme dette av? Er det ibilning eller er det noen sammeneng? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det henger nok sammen med at kroppen binder mer væske i disse to periodene. Jeg opplever tendenser til vektoppgang rett før mensen, for så å gå ned 1-2 kg i løpet av dag 3-5. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest millit Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det henger nok sammen med at kroppen binder mer væske i disse to periodene. Jeg opplever tendenser til vektoppgang rett før mensen, for så å gå ned 1-2 kg i løpet av dag 3-5. Så rart...merker du det samme rundt EL? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du får antakelig mer vann i kroppen når du har mensen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.