Lillemus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har fullstendig dilla på havreknekkebrød med makrell i tomat! I dag har jeg spist det til 3 måltider, tilsammen 5,5 knekkebrød med makrell i tomat... Kan det bli for mye av det gode tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 * urk * Blir nok aldri voksen - lærer meg aldri å like makrell i tomat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det kan alltid bli for mye makrell i tomat. *urk* Men det kan aldri bli for mye parmaskinke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 * urk * Blir nok aldri voksen - lærer meg aldri å like makrell i tomat. *Hehe* Det går i perioder hos meg også, av og til så liker jeg det overhode ikke, andre perioder får jeg ikke nok. ) Ikke er jeg gravid heller så det kan ikke være derfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Veit ikke om det kan bli for mye, men på jobben hos oss har _alle_ dilla, det går med min 3 bokser hver lunsj, og vi er gjennomsnittlig 5 personer innom til lunsj hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litamor5 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hehe, knekkebrød med makrell er sunt og godt. Inneholder både karbohydrater, sunt fett og proteiner. Syns bare du skal spise i vei om det er det du har lyst på. Hiv på ei skive tomat eller agurk så er det knall!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det kan alltid bli for mye makrell i tomat. *urk* Men det kan aldri bli for mye parmaskinke! *skriver under* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.