Gå til innhold

Lørdagsunderholdning på NRK


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Ser at Tore Strømøy er tilbake på skjermen med ny lørdagsunderholdning fra neste uke.

"Tore Strømøy setter fokus på den musikalske folkesjela i Norge. Han reiser landet rundt på jakt etter talenter og kårer seks finalister. Seks artistveteraner byr på seg selv og sine erfaringer for å lede talentene fram til seier. Gjennom elleve lørdager blir tjuefire artister til én." står det på nettsidene til NRK.

Er det flere enn meg som undres over at denne mannen fortsatt hever lønna si i NRK? Eller er dette noe nordmenn faktisk liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Don´t get me started....jeg vet ikke helt om jeg klarer å stoppe igjen, hvis jeg skal fortelle på hvor mange nivåer jeg misliker den fyren og det han står for.

*puster rolig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvem ser tv på lørdagskvelden, da sliter man vettu... kan til nød se en film men å se på nrk på lørdagskvelden ja det utgår, sikkert mange gamlinger som liker han tore vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge samboeren elsker jeg alle de dårligste programmene på TV, så dette er absolutt noe for meg. Særlig fordi Jenny Jensen er en av coachene. Det blir gøy.

Men jeg tror ikke jeg gidder å se noe mer på karaokesangen på TV3, altså. Så på det forrige torsdag, og det var ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri TV lørdagskvelden, og det skulle nok et veldig interessant program til for å få meg til å begynne med det.

Utfra min begrensede empiri kan jeg således si det godt kan hende Tore på sporet treffer målgruppen lørdag kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg trodde hele poenget med lørdagstvunderholdning, var at den skulle være dårlig? De siste års erfaringer tyder i alle fall på det.

Sånn sett er det ikke det minste rart at Tore fremdeles har jobb og lønn fra statskanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Don´t get me started....jeg vet ikke helt om jeg klarer å stoppe igjen, hvis jeg skal fortelle på hvor mange nivåer jeg misliker den fyren og det han står for.

*puster rolig*

Jeg tror egentlig ikke at han står for så mye i det hele tatt, og det er vel noe av problemet...

Litt enkel, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...