laban Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som husker den sangen fra de glade studentdager? Han som var "langt fra hjemmet uten øl"... Ølet er ikke poenget her. Men jeg kom til å tenke på sangtittelen idag, for første gang på maaange år. Vi har nemlig ordnet kostyme til første vismann i ettermiddag - inkludert kjøkkenhåndkle og pannebånd på hodet. Typisk lett villfaren beduin. Han skal visstnok opptre like lenge som verset "Og til og med tre vise menn..." fra julekveldsvisa varer, antakelig ca. 20 sekunder i 3.klasse-tempo. Så det er vel egentlig begrenset behov for kostyme - men hva gjør man ikke nå før jul, ref. tråden nedenfor her. En eske med gull er også pakket inn, en lettvekterutgave på ca. 3 karat... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Man har da selvfølgelig et nummerert eksemplar av 'Liber carminum ursi' i bokhylla :-) To, faktisk, sambo har en han også. Faret vill fra karavenen soveposen fyldt med møll *mimre* Jeg har en aldri så liten mistanke om du har tråkket dine studentdager på samme sted som meg. Men sangboka har du neppe, den er fra 1995, og da var til og med mitt studentliv avsluttet. En digresjon fra julekostymet ditt, men du ba om det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Man har da selvfølgelig et nummerert eksemplar av 'Liber carminum ursi' i bokhylla :-) To, faktisk, sambo har en han også. Faret vill fra karavenen soveposen fyldt med møll *mimre* Jeg har en aldri så liten mistanke om du har tråkket dine studentdager på samme sted som meg. Men sangboka har du neppe, den er fra 1995, og da var til og med mitt studentliv avsluttet. En digresjon fra julekostymet ditt, men du ba om det Jeg er den lykkelige innehaver av Smørekoppens visebok. Derfra har jeg Den villfarne beduin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er den lykkelige innehaver av Smørekoppens visebok. Derfra har jeg Den villfarne beduin. Ah :-) Da har jeg nok bommet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.