Gå til innhold

Den villfarne beduin


laban

Anbefalte innlegg

Noen som husker den sangen fra de glade studentdager? Han som var "langt fra hjemmet uten øl"...

Ølet er ikke poenget her. Men jeg kom til å tenke på sangtittelen idag, for første gang på maaange år. Vi har nemlig ordnet kostyme til første vismann i ettermiddag - inkludert kjøkkenhåndkle og pannebånd på hodet. Typisk lett villfaren beduin.

Han skal visstnok opptre like lenge som verset "Og til og med tre vise menn..." fra julekveldsvisa varer, antakelig ca. 20 sekunder i 3.klasse-tempo. Så det er vel egentlig begrenset behov for kostyme - men hva gjør man ikke nå før jul, ref. tråden nedenfor her. En eske med gull er også pakket inn, en lettvekterutgave på ca. 3 karat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man har da selvfølgelig et nummerert eksemplar av 'Liber carminum ursi' i bokhylla :-) To, faktisk, sambo har en han også.

Faret vill fra karavenen

soveposen fyldt med møll

*mimre*

Jeg har en aldri så liten mistanke om du har tråkket dine studentdager på samme sted som meg. Men sangboka har du neppe, den er fra 1995, og da var til og med mitt studentliv avsluttet.

En digresjon fra julekostymet ditt, men du ba om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har da selvfølgelig et nummerert eksemplar av 'Liber carminum ursi' i bokhylla :-) To, faktisk, sambo har en han også.

Faret vill fra karavenen

soveposen fyldt med møll

*mimre*

Jeg har en aldri så liten mistanke om du har tråkket dine studentdager på samme sted som meg. Men sangboka har du neppe, den er fra 1995, og da var til og med mitt studentliv avsluttet.

En digresjon fra julekostymet ditt, men du ba om det :)

Jeg er den lykkelige innehaver av Smørekoppens visebok. Derfra har jeg Den villfarne beduin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...