Gå til innhold

Minner...


Gjest Angela25

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Takk for fin skildring.

Ja, det er lov å minnes de vi har mistet.

Kjenner meg igjen i dine skildringer. Mistet en forelder for nesten 8 år siden, og tenker også på det ekstra nå i forbindelse med jul.

Men så tenker jeg at det at vi minnes med sorg betyr at menneske stod høyt i kurs. At den avdøde var verdt så mye kjærlighet som vi nå "betaler" med sorg. Ble litt naive formuleringer- men finner ikke annen måte å si det på.

Budskapet er at din mor var sikkert helt spesiell for deg. Og at du selvsagt har lov å kjenne på minne og tanker om henne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela25

Takk for fin skildring.

Ja, det er lov å minnes de vi har mistet.

Kjenner meg igjen i dine skildringer. Mistet en forelder for nesten 8 år siden, og tenker også på det ekstra nå i forbindelse med jul.

Men så tenker jeg at det at vi minnes med sorg betyr at menneske stod høyt i kurs. At den avdøde var verdt så mye kjærlighet som vi nå "betaler" med sorg. Ble litt naive formuleringer- men finner ikke annen måte å si det på.

Budskapet er at din mor var sikkert helt spesiell for deg. Og at du selvsagt har lov å kjenne på minne og tanker om henne. :-)

Ja, mamma var for meg min beste venn, stotte, og alt du kan tenke deg. Vi hadde et veldig naert og godt forhold:-)

Jeg har mintes henne med sinne, taarer,latter, og alvor. De fleste av oss opplever aa miste foreldrene vaare, men det gjor nok ekstra vondt naar man selv bare var ung... Likevel, ser jeg det positive med det- jeg slipper aa gaa gjennom dette en gang til i fremtiden! Altsaa aa miste henne ennaa engang...Og saa tror jeg hun har det godt der hvor hun er, og at vi vil moetes igjen en gang...Jeg haaper det:-)

Takk for de ordene du delte med meg:-)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Et sterkt innlegg du kom med i dag.. Angela. Har ikke ord for hva jeg skal si, men håper at det å minnes, tillate seg og sørge og ikke minst bruke tid på å huske gjør deg sterkere.

Lykke til i fremtiden, og ha en riktig god adventstid:-)

Trønder-Klæmm;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Et sterkt innlegg du kom med i dag.. Angela. Har ikke ord for hva jeg skal si, men håper at det å minnes, tillate seg og sørge og ikke minst bruke tid på å huske gjør deg sterkere.

Lykke til i fremtiden, og ha en riktig god adventstid:-)

Trønder-Klæmm;-)

Takk:-) God adventstid til deg ogsaa!

Troenderklaem tebake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...