Gå til innhold

Transkjønnet?


Gjest mirabeaux

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok men hva innebærer dette utsagnet?

"Dette vil si at en person med kvinnelig biologisk kjønn opplever å ha en mannlig kjønnsidentitet."

At hun fysisk er en kvinne, men mentalt en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirabeaux

At hun fysisk er en kvinne, men mentalt en mann?

Jo så langt er jeg med. Men jeg lurer på om mandolina selv kan sette ord på det? Forstår at h*n er i denne fasen ut av et tidl innlegg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ganske uvanling, men finnes :-)

Det er en dame som liker å kle seg som en mann, men ikke vil gå til det skrittet å bytte kjønn. Dette er litt mere uvanlig enn en som fysisk er mann, men liker å opptre som dame. Kjenner to som er transkjønnet, og det er de flotteste veninnene jeg har ;-) Nesten rart når de kommer som mann som de fysisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en dame som liker å kle seg som en mann, men ikke vil gå til det skrittet å bytte kjønn. Dette er litt mere uvanlig enn en som fysisk er mann, men liker å opptre som dame. Kjenner to som er transkjønnet, og det er de flotteste veninnene jeg har ;-) Nesten rart når de kommer som mann som de fysisk er.

Blir ikke det som Ester Pirelli da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det som Ester Pirelli da?

Esben Esther har jo tatt hormoner for å få bryster, så hos hin er det jo ikke lenger bare på "kles-stadiet" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det som Jamie Lee Curtis? Født med begge reproduksjonsorganer, men tar da operasjon for å bli bare den ene?

Er hun det? Jeg vet hun ikke kan få barn, er det derfor altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun det? Jeg vet hun ikke kan få barn, er det derfor altså?

Kanskje det er tvekjønnet jeg tenker på? hmm.. ble usikker, men ja, hun er det hva nå enn det heter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ganske uvanling, men finnes :-)

Esben Esther har jo tatt hormoner for å få bryster, så hos hin er det jo ikke lenger bare på "kles-stadiet" da.

Er du heeelt sikker på att hin har tatt hormoner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er tvekjønnet jeg tenker på? hmm.. ble usikker, men ja, hun er det hva nå enn det heter;)

Det forklarer vel hvorfor hun ser litt "kar-aktig" ut. Hun er en av mine favorittskuespillere, hun er så flott synes jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ganske uvanling, men finnes :-)

Kanskje det er tvekjønnet jeg tenker på? hmm.. ble usikker, men ja, hun er det hva nå enn det heter;)

Stemmer att det er tvekjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du heeelt sikker på att hin har tatt hormoner ;-)

Har i alle fall lest det et sted om det ikke var han selv som sa det i et intervju?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ganske uvanling, men finnes :-)

Har i alle fall lest det et sted om det ikke var han selv som sa det i et intervju?

Hin har nok ikke sagt det selv, men att han bruker ett spesialkorsett sånn att det ser ut som bryster stemmer. Hin har forøvrig større kløft enn meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Esben Esther har jo tatt hormoner for å få bryster, så hos hin er det jo ikke lenger bare på "kles-stadiet" da.

Han tar ikke hormoner lenger, fordi kona satte foten ned, og sa NEI!

Jeg kjenner EspenPirelli personlig..M)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hin har nok ikke sagt det selv, men att han bruker ett spesialkorsett sånn att det ser ut som bryster stemmer. Hin har forøvrig større kløft enn meg ;-)

Nåja. Hin viste seg da med omtrent bar overkropp i "Alt om min far" og han har _pupper_. Og hin er ikke så overvektig at hin skulle fått slike pupper av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar ikke hormoner lenger, fordi kona satte foten ned, og sa NEI!

Jeg kjenner EspenPirelli personlig..M)

''Han tar ikke hormoner lenger, fordi kona satte foten ned, og sa NEI!''

Men da hadde jeg jo rett. Jeg sa jo at hin hadde tatt hormoner, ikke at hin fremdeles gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ganske uvanling, men finnes :-)

Nåja. Hin viste seg da med omtrent bar overkropp i "Alt om min far" og han har _pupper_. Og hin er ikke så overvektig at hin skulle fått slike pupper av den grunn!

Tro hva du vil. Hin tar ikke hormoner, det vet jeg like sikkert som att jula kommer hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...