Gå til innhold

Da var mamma dø


dione1

Anbefalte innlegg

46 år gammel, så mye å leve for. 2. selvmordsforsøk fikk hun det som hun ville...Hvordan kommer man gjennom sorgen som er så uendelig stor.

Jeg er så glad i deg mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes fryktelig trist ut.

Du må ihvertfall ikkje bebreide deg sjøl, dette var nok ene og alene din mor sitt valg, desverre.

Hold fast ved de positive minnene du har om din mor, og la disse leve og vokse...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer..

Du kommer gjennom sorgen merkelig nok. Sorg er så smertefullt at det nesten er rart at man overlever, men du kommer til å finne en vei videre ettersom tiden går.

Jeg ble lei meg da jeg leste om moren din, hadde håpet for din del at dette ikke skulle ende sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist..... Det er ikke lett å si hva som kan gjøre dette lettere for deg... Jeg tror du må ta tiden til hjelp. Tiden leger ikke alle sår, men den vil hjelpe deg til å få et godt liv selv om moren din er død.

Du må regne med at det kommer til å bli veldig tøft framover, men du klarer det! Det er utrolig hva man klarer når man må! En venninne mistet for snart to år siden både mannen sin og sin lille datter i en påkjørsel. Hun hadde bare dette barnet. Det er ufattelig at hun klarte det, men det gjorde hun!

Det må sikkert være gruelig vondt å miste mammaen sin. Hun skal helst være der som en støtte til man selv er godt voksen. Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være :-(

*tenker på deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Er selv etterlatt

Hei....

Dette var trist.

Jeg har selv mistet en av mine nærmeste og har ett viktig råd: oppsøk hjelp hvis hjelpen ikke har kommet til deg! Kommunen din har sikkert et kriseteam bestående av mennesker som kan hjelpe deg. Presten på hjemstedet kan også være ok å prate med.

Og: Landsforeningen for etterlatte ved selvmord er representert mange steder i landet: http://www.levenorge.no

Selvmord er bare så uforståelig og ubegripelig....

Mange klemmer til deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest been there...2

For det første; over 90 prosent av oss får skyldfølelse når noen nærme blir brått revet bort.Ikke la det bli deg! Det verste sjokket har nok ikke lagt seg enda...det er når hverdagen begynner ting blir tøfft. Å da vil vi på DOL være her for deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Jeg foeler med deg, dione1...

Sorg er noe vi alle vil oppleve en dag, og jeg har kjent den paa kroppen selv. Det gjoer fryktelig vondt aa miste en forelder. Da jeg mista mora mi, trodde jeg at jeg skulle doe av sorg og smerte. Men jeg overlevde, og dager med glede kom tilbake, smaatt om senn.

Jeg tror det er viktig for deg aa ta i mot all den stoette og hjelp du kan faa naa i tiden fremover. Snakk ut, graat, bli sint! Alt er lov, og alt er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer.

Et eller annet steds fra finner du styrke til å komme deg gjennom den vanskelig tida - for det gjør vi mennesker. Jeg tror man aldri helt kommer over tapet av en nær person, men man lærer seg å leve med sorgen og savnet over tid.

Varme tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...