Jølsen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hørt at de kan bli homofile, og det er jo ikke helt bra. Ellers vet jeg ikke helt. 0 Siter
Gjest skal ikke avsløre rapporten Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Tror smitten kan gå ut over synet til babyen. Var i alle fall det jeg leste i en rapport på ei som hadde kjønnsvorter og var gravid en gang. Sto også at det er vanlig med keisersnitt for å unngå dette. Men jeg vet ikke annet enn at dette barnet kom til verden med keisersnitt og er friskt og raskt og har falkeblikk. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Tror smitten kan gå ut over synet til babyen. Var i alle fall det jeg leste i en rapport på ei som hadde kjønnsvorter og var gravid en gang. Sto også at det er vanlig med keisersnitt for å unngå dette. Men jeg vet ikke annet enn at dette barnet kom til verden med keisersnitt og er friskt og raskt og har falkeblikk. :-) Neida, kjønnsvorter har ingen innvirkning på svangerskap eller fødsel. Herpes derimot - om den gravide har utbrudd ved fødselen tas det keiersnitt så ikke barnet skal bli smittet på vei ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.